FANDOM

Profesor Icarus
250px
イモリ博士 Dr. Imori
Informacje
Płeć Męska
Kolor oczu Czarny, niebieski*
Kolor włosów Brązowy
Miasto Strefa 28
Region Unova
Debiut UFO dla Elgyema!
Postać

Profesor Icarus to naukowiec, który pojawił się w odcinku UFO dla Elgyema!.

Historia

Plik:Kid Icarus.png

Profesor Icarus pierwszy raz pojawił się w retrospekcji podanej przez mieszkańców podczas ich wyjaśnienia występowania w ich umysłach losowo psychicznych wizji w czasie pobytu wokół jego domu. Cilan był zaintrygowany i trio zdecydowało się zbadać dom Icarusa. Icarus wpuścił ich do domu i zaczął rozmawiać o dziwnych zdarzeniach, ale nagle dostał wizji, że maszyna eksploduje i pobiegł do swojej piwnicy. Ash, Iris i Cilan poszli za nim i znaleźli przeciążoną dużą maszynę na skraju wybuchu. Icarus próbował zamknąć system, ale nie był w stanie bezzwłocznie wyłączyć urządzenia. Wtyczka była zbyt ciężka do wyciągnięcia i wtedy Elgyem pojawił się i wykorzystał Telekinezę, by wyciągnąć wtyczkę. Potem Icarus przedstawia Elgyema jako przyjaciela.

Plik:Younger Icarus.png

Icarus informuje grupę, że po raz pierwszy zobaczył UFO jako dziecko i stało się to inspiracją do stworzenia własnego UFO. Po nauce na uniwersytecie, później wykorzystał swoją wiedzę, aby zbudować miniaturowe UFO, kiedy spotkał Elgyema leżącego w lesie. Przywrócił go z powrotem do zdrowia i dwójka zaprzyjaźniła się.

Później Elgyem został porwany przez Zespół R i Icarus ścigał ich używając swojego UFO. Z pomocą Cilana i Asha, udaje mu się odzyskać Elgyema z powrotem. Para później żegna znajomych.

Pokémony

Zaprzyjaźnione

Elgyem
200pxDebiut: UFO dla Elgyema! Elgyem został znaleziony przez profesora Icarusa w lesie w pobliżu jego domu. Opiekował się nim aż do powrotu do zdrowia, ale ten był nieśmiały i bał się Icarusa. Później stworzył silną więź z profesorem i postanowił żyć z nim. Zazwyczaj daje ludziom wizje przyszłości, aby zapobiec wypadkom.
Ataki
Teleport i Telekineza

Więcej z Fandomu

Losowa wiki