FANDOM

Profesor Icarus to postać z regionu Unova, pojawiająca się w odcinku UFO dla Elgyema!.

Historia

Profesor Icarus pierwszy raz pojawił się w retrospekcji mieszkańców Strefy 28, gdy opowiadali o tym, jak doświadczali przypadkowych wizji podczas odwiedzin lub przebywania w jego domu. Cilan był tym zaintrygowany i razem z Ashem i Iris postanowił zbadać tę sprawę. Icarus zaprosił bohaterów do swojego domu i opowiedział im o dziwnych zdarzeniach, kiedy nagle doznał wizji przedstawiającej eksplodującą maszynę i pobiegł do piwnicy. Ash, Iris i Cilan podążyli za nim. Okazało się, że duża maszyna przeciążyła się i jest na granicy eksplozji. Icarus próbował wyłączyć system, ale nie był w stanie tego zrobić, więc kazał Ashowi i jego przyjaciołom odłączyć urządzenie od zasilania. Jako że wtyczka była zbyt ciężka, aby bohaterowie mogli ją wyjąć, pojawił się Elgyem i użył Telekinezy do odłączenia zasilania. Po zażegnaniu kryzysu Icarus przedstawił Elgyema jako swojego przyjaciela.

EP692 Kid Icarus

Icarus jako dziecko.

Mężczyzna poinformował grupę, że po raz pierwszy zobaczył UFO w wieku ośmiu lat, co zainspirowało go do stworzenia własnego statku kosmicznego. W szkole studiował astrofizykę i ostatecznie został profesorem. Przez jakiś czas uczył na uczelni, ale zrezygnował z tej pracy na rzecz zbudowania miniaturowego latającego spodka. W pewnym momencie spotkał Elgyema leżącego w lesie. Opiekował się nim i przywrócił go do zdrowia, a po jakimś czasie stali się przyjaciółmi.

Później, gdy Elgyem został porwany przez Zespół R, Icarus ścigał złoczyńców, używając swojego latającego spodka. Z pomocą Cilana, Iris i Asha udało mu się odzyskać Pokémona. Po wszystkim profesor Icarus i Elgyem pożegnali bohaterów.

Pokémony

Zaprzyjaźnione

Elgyem
EP692 Icarus Elgyem
Elgyem został znaleziony przez profesora Icarusa w lesie w pobliżu jego domu. Opiekował się nim aż do jego powrotu do zdrowia. Początkowo był bardzo nieśmiały i bał się mężczyzny. Później stworzył z nim silną więź i postanowił zamieszkać wraz z nim. Zazwyczaj daje ludziom wizje przyszłości, aby zapobiec wypadkom.

Elgyem zna takie ruchy jak Teleportacja i Telekineza.

Debiut UFO dla Elgyema!

Aktorzy głosowi

Japonia: 田中正彦 Masahiko Tanaka
Stany Zjednoczone: Vic Mignogna
Polska: Robert Tondera

Ciekawostki

  • Według projektu koncecpcyjnego profesor Icarus ma 57 lat.