Fandom

Pokémon Wiki

Profesor Elm

2977stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Profesor Elm

ウツギ博士Dr. Utsugi

File-Elm.jpg
Profesor Elm
Płeć Męska
Miasto New Bark
Region Johto
Stanowisko Profesor Pokémon
Debiut Nie dotykaj tego!

Profesor Elm jest rezydentem Profesora Pokémon z New Bark w Johto. Mówiąc to sam, profesor studiuje zdolności niezwykłe. Specjalizuje się również w hodowli Pokémon.

Elm daje początkującemu Trenerowi jednego z trzech Pokémonów starterów z Johto - Chikoritę, Cyndaquila lub Totodile'a.

Historia

Elm był najlepszym uczniem profesora Oaka, często zwraca się do niego ze swoimi badaniami. Elm jest również znany ze swoich długich i niepotrzebnych wypowiedzi. Jest także roztargniony. Elm ma taki zwyczaj, że gdy bardzo zawinie się w swoje badania, jest zupełnie obojętny na otoczenie.

Ash, Misty i Brock po raz pierwszy spotkali profesora Elma w odcinku Nie dotykaj tego!. Po okresie podróży, spotkali się ponownie, gdy studiował na Wyspach Wiru, a na koniec ponownie, gdy Ash wraca do New Bark.

Jako szef Rady Ochrony Pokémon, dał Ashowi jajo, które było zdobyte ze Srebrnej Góry. Z niego wykluł się Larvitar. Profesor Elm zapytał Asha, czy dostarczy go do jego domu.

Ostatni raz pojawia się na krótko w odcinku The Mastermind of Mirage Pokémon.

Pokémony

Professor Elm's Corsola.png Corsola
Corsola Profesora Elma to jego jedyny znany Pokémon, którego faktycznie posiada profesor, bardzo lubi basen. Corsola ta inspirowała Misty, która chciała złapać własną Corsolę.

Później, kiedy Zespół R zdobył wszystkie Pokémony z basenu, Corsola skoczyła do wody, by uratować te stworki.

Znane ruchy Corsoli to Akcja i Szpilo Działo.

Debiut Dookoła wirów
Professor Elm's Chikorita.png Chikorita
Chikorita Profesora Elma jest Starterem Pokémon, którego profesor Elm daje nowym Trenerom, którzy chcą rozpocząć swoją podróż Pokémon. Chociaż nie została przedstawiona w jego laboratorium, profesor Elm pokazał Ashowi i jego przyjaciołom zdjęcie jednej Chikority.
Debiut Nie dotykaj tego!
Professor Elm's Cyndaquil.png Cyndaquil
Cyndaquil Profesora Elma jest Starterem Pokémon, którego profesor Elm daje nowym Trenerom, którzy chcą rozpocząć swoją podróż Pokémon. Po raz pierwszy pojawił się kiedy to profesor Elm trzymał go podczas rozmowy z Ashem i jego przyjaciółmi, którzy byli bardzo tym zainteresowani.
Debiut Nie dotykaj tego!
Professor Elm's Totodile.png Totodile
Totodile Profesora Elma jest Starterem Pokémon, którego profesor Elm daje nowym Trenerom, którzy chcą rozpocząć swoją podróż Pokémon. Pojawił się, gdy profesor Elm powiedział, by Jessie zaniosła go do Siostry Joy. Totodile zaczął gryźć Meowtha ogon i spryskał Jamesa wodą, ale trio wygrało. Później pojawił się, gdy nie chciał puścić włosów Jessie, ale zdjęto go przy użyciu Bulbasaura i jego Dzikiego Pnącza i został oddany z powrotem profesorowi Elmowi.

Jego jedyny znany ruch to Wodna Broń.

Debiut Nie dotykaj tego!

.

Trenerzy z jego starterami Pokémon

Casey Chikorita.pngChikorita Casey LoT starters.pngChikorita Vincenta LoT starters.pngCyndaquil Jimmy'ego LoT starters.pngWani-Wani

Rozdane

Larvitar Egg.jpgJajo

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki