Fandom

Pokémon Wiki

Profesor Birch

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Profesor Birch
Birch.png
オダマキ博士 Dr. Odamaki
Informacje
Płeć Męska
Miasto Littleroot
Region Hoenn
Stanowisko Profesor Pokémon
Debiut Ostatnie fotografie z Johto
Postać

Profesor Birch jest profesorem Pokémon z Littleroot w Hoenn. Specjalizuje się w siedliskach i dystrybucjach Pokémonów.

Historia

Po raz pierwszy wspomniano o nim w retrospekcji Harrisona w odcinku Ostatnie fotografie z Johto. Jego pierwszy występ nastąpił w odcinku Długa droga przed nami!, gdy dał May Torchica. Później pojawił się w Mieście Dewford w odcinku Plan trzech Zespołów i Zobaczyć to uwierzyć!. Birch także pojawił się w odcinku Wspaniała szóstka!, gdy spotkał profesora Oaka. Później, Birch pojawił się w odcinku Ewolucyjna wojna na wakacjach na Wyspach A-B-C. Tam odkrył tajemnicę ewolucji Clamperla. Birch pojawił się także w odcinku Mistrz umysłu Pokémonów Mirażu.

Jego preferowany rodzaj transportu to jeep, którym jeździ lekkomyślnie.

Ze względu na relacje między postaciami w grach, powszechnie spekulowano, że Birch jest ojcem odpowiednika z anime Brendana. Ta postać pojawiła się w trzech krótkich epizodycznych rolach w anime i ma Startera Pokémon, którego typ osłabia startera May.

Pokémony

Przy sobie

Poochyena
Birch Poochyena.pngDebiut: Wspaniała szóstka! Poochyena profesora Bircha pojawia się na krótko, starając się ratować Startery Pokémon z rąk Zespołu R. Poochyena jest dobry w polowaniu na ludzi i Pokémony na podstawie zapachu. Jednakże jego zakres bitewny nie jest znany.
Ataki
Brak

Daje nowym Trenerom

Birch Treecko.png
Treecko
200px
Torchic
200px
Mudkip

Trenerzy z jego Starterami

Harrison Blaziken.png
Blaziken Harrisona
200px
Blaziken May

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki