Wikia

Pokepédia

Primeape Asha

Dyskusja0
2518stron na
tej wiki
Primeape Asha
Ash Primeape
サトシのオコリザル Satoshi's Okorizaru
Informacje
Debiut Primeape idzie na banany
Miejsce złapania Trasa 7
Płeć Nieznana
Umiejętność Nieznana
Aktualna lokalizacja Na treningu z Anthonym
056 mini 057 mini
Ten Pokémon spędził mniej niż 1 odcinek jako Mankey.
[[{{{gatunek}}}|Zobacz więcej informacji na temat tego gatunku]]

Primeape Asha był ósmym Pokémonem złapanym przez Asha Ketchuma podczas podróży po Kanto.

HistoriaEdytuj

Ash złapał Primeape'a na Trasie 7 w odcinku Primeape idzie na banany. Na drodze do Prizmanii, Ash dowiedział się, że Gary złapał już 30 Pokémonów. Potem Ash chciał złapać więcej dla siebie.

Wkrótce potem, przyjazny dziki Mankey zjadł niektóre z żywności Brocka. Ash skorzystał z okazji, aby spróbować uchwycić trochę Pokémonów, ale Poké Ball, zamiast Pokémona, złapał jedzenie. Mankey rozgniewał i gonił grupę, bił i radośnie dokuczał Ashowi oraz ukradł jego czapkę.

Zespół R, korzystając z okazji, starał się złapać Pikachu. Mankey podszedł do zespołu, a następnie James kopnął go. Zły pokemon przekształcił się w Primeape'a i pobiło Jessie, Jamesa i Meowtha. Po pobiciu Brocka, ścigał Asha i Misty w dół Trasy 7 i po tym jak Ash wpadł w jedną z pułapek Zespołu R, kilkakrotnie próbował uchwycić Primeape'a i ostatecznie jego Charmander był w stanie go pokonać. Ash złapał go i uwolnił do pokonania Zespołu R.

W odcinku Mistrz boksu Pokémon, po opuszczeniu Prizmanii, Ash i jego przyjaciele spotkali mężczyznę o imieniu Anthony, który trenował do wygrania P1 Grand Prix, turnieju walk Walczących Pokémonów. Córka Anthony'ego, Rebecca, chciała go zatrzymać od przebywania z dala od domu. Brock i Ash zgłosili się do turnieju, aby zniechęcić Anthony'ego. Ash używał Primeape'a.

File-Mankey anime
Mankey (przed złapaniem)
Rafi862Dodany przez Rafi862

W pierwszym meczu, Ash uratował Primeape'a od paskudnego upadku, co spowodowało, że zwykle zły Pokémon zbliżył się do Asha.

Primeape ostatecznie wygrał turniej. Anthony zapytał Primeape'a o trening z nim, więc Ash dał mu go.

Primeape pojawia się wraz z innymi Pokémonami Asha w niektórych japońskich czołówkach.

Primeape pojawił się w wspomnieniach Asha w odcinku The Fires of a Red-Hot Reunion!.

Osobowość i cechyEdytuj

Primeape pojawił się tylko przez kilka odcinków, ale miał wiele osobowości. Był bardzo złośliwy, bezlitosny, bardzo gwałtowny, prawie zawsze wyrywał się spod kontroli i był skłonny do wybuchów wściekłości.

RuchyEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Primeape był pierwszym z Pokémonów Asha, które zostały oddane innym trenerom na szkolenie.
  • Primeape był pierwszym z Pokémonów Asha, który ewoluował na ekranie przed złapaniem.
  • Primeape to pierwszy Pokémon, którego Ash złapał w pełni rozwiniętej formie.
  • Primeape to jedyny pokemon Asha który jest czysto walczący

Podobne artykułyEdytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki