Fandom

Pokémon Wiki

Prima

2977stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Prima
250px
カンナ Kanna
Informacje
Płeć Żeńska
Kolor oczu Niebieski
Kolor włosów Czerwony
Miasto Nieznane
Region Wyspy Sevii
Stanowisko Elitarny Trener
Elitarna Czwórka z Płaskowyż Indygo
Specjalizacja Typ Lodowt
Debiut Mistrzyni Wyspy Mandarynek
Postać

Prima (według gier Lorelei) jest mistrzynią typu Lodowego i członkinią Elitarnej Czwórki.

Historia

Podczas pobytu na Wyspie Mandarynek, Ash dowiedział się, że Prima będzie dawała wykład. Misty był bardzo podekscytowana, jako że Prima była jej idolką.

Ash entuzjastycznie zakwestionował ją, ale Prima nie wydawała zwracać uwagi na wrażenie młodego trenera. Prima jednak zaprosiła ich na swój wykład i demonstrację.

Potem, Ash po raz kolejny wyzwał ją do walki. W końcu zgodziła się - Ash przegrał. Prima powiedziała Ashowi, że ma potencjał, aby stać się wielkim, ale potrzebuje znaleźć więcej wewnętrznej siły, bo zapomniał co tak naprawdę łączy jego i jego Pokémony.

Prima ma senną osobowość, często reaguje powoli do rzeczy. Jej strategia w życiu płynie z prądem, jak woda, ale jest trudna w walce, jak lód.

Prima sprzedaje nagrania i wykłady za wysoką cenę.

Pokémony

Slowbro
200pxDebiut: Mistrzyni Wyspy Mandarynek Prima pierwszy raz użyła Slowbro, by uspokoić szalejącego Charizarda Asha. Dzięki Obezwładnianiu, Slowbro łatwo było w stanie zatrzymać Charizarda i przywołać go na ziemię.

Prima używa Slowbro podczas wykładu. Był w stanie łatwo pokonać Machampa jednego z Trenerów, używając Mega Uderzenia.

Ataki
Obezwładnianie i Mega Uderzenie
Cloyster
200pxDebiut: Mistrzyni Wyspy Mandarynek Cloyster jest głównym Pokémonem Primy. Po raz pierwszy użyła go podczas swojego wykładu, gdzie łatwo było w stanie zamrozić Kadabrę jednego z Trenerów. Później, Prima użyła Cloystera w walce z Pikachu Asha. Pomimo, że Pikachu udało się uszkodzić Cloystera Piorunem, Cloyster łatwo było w stanie pokonać go.
Ataki
Zamieć, Schowanie, Odbicie, Furia, Promień Jutrzenki i Usunięcie
Jynx
200pxDebiut: Mistrzyni Wyspy Mandarynek Prima użyła Jynx, gdy Zespół R przybył, aby ukraść Pikachu. Jynx zamroziła Zespół R, a następnie pokonała ich.
Ataki
Lodowy Cios i Zamieć
Dewgong
200pxDebiut: Mistrzyni Wyspy Mandarynek Niewiele wiadomo o Dewgongu Primy. Wiadomo, że było go widać tylko na krótko podczas wykładu Primy, gdzie pokonał Marowaka jednego z Trenerów.
Ataki
Promień Jutrzenki

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki