Fandom

Pokémon Wiki

Powietrzny Nóż

2977stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Powietrzny Nóż
250px
Informacje
Typ Typ Latający
Kategoria Specjalny
Japońska nazwa

エアカッター
Air Cutter

Angielska nazwa Air Cutter

Powietrzny Nóż to atak typu latającego.

Silny wiatr tworzy ostrza, które tną przeciwnika.

Metody używania ataku

Golbat

Golbat trzepocze skrzydłami i silny podmuch, z ukształtowaną jasnoniebieską energią w kształcie "S", wylatuje na przeciwnika lub Golbat faluje jednym z jego skrzydeł i biały półksiężyc wylatuje i uderza w przeciwnika lub Golbat uwalnia jasnoniebieskie dyski w kształcie "S" w przeciwnika.

Skarmory

Skarmory otwiera usta i uwalnia silny podmuch w kształcie energii jasnoniebieskiej "S" w przeciwnika lub skrzydła Skarmory świecą bielą i trzepoczą, uwalniając dyski w kształcie "S" w przeciwnika.

Pidove

Pidove macha skrzydłami w kształcie "X" i niebieskie energie w kształcie "X" są uwalniane z końcówek skrzydeł na przeciwnika lub Pidove krzyżuje skrzydła przed ciałem i otwiera je szybko, uwalniając wiele energii niebieskiej w kształcie "X" ze skrzydeł na przeciwnika.

Tranquill

Tranquill faluje skrzydłami w ruchu "X" i światło niebieskiej energii w kształcie "X" jest uwolnione z końcówek skrzydeł w przeciwnika.

Swoobat

Swoobat macha skrzydłami i jasnoniebieskie półksiężycowe ostrza lub ostrza w kształce "X" są uwalniane z końcówek skrzydeł na przeciwnika.

Unfezant

Unfezant faluje skrzydłami w ruchu "X" i światło niebieskie energii w kształcie "X" jest uwolnione z końcówek skrzydeł w przeciwnika.

Galeria

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki