Fandom

Pokémon Wiki

Powietrzny As

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Powietrzny As
Ash Unfezant Aerial Ace.png
Informacje
Typ Typ Latający
Kategoria Fizyczny
Japońska nazwa

つばめがえし
Swallow Return

Angielska nazwa Aerial Ace

Powietrzny As to atak typu latającego.

Użytkownik jest pochłonięty przez światło (lub nie) i uderza w przeciwnika.

Metody używania ataku

Swellow

Swellow leci na przeciwnika, wiruje w powietrzu i zostaje pogrążony w smugach białego światła, które znikają przed uderzeniem.

Pidgeotto

Pidgeotto leci na przeciwnika, wiruje w powietrzu i zostaje pogrążony w smugach białego światła, które znikają przed uderzeniem.

Altaria

Altaria znika i pojawia się ponownie za przeciwnikiem.

Arcanine

Arcanine biegnie na przeciwnika i jego ciało zostaje otoczone białymi smugami. Następnie skacze w powietrze i leci w przeciwnika.

Shiftry

Shiftry skacze na przeciwnika i jego ciało zostaje otoczone przez białe smugi. Następnie leci do przeciwnika. Podczas gdy jego ciało jest otoczone przez białe smugi, Shiftry może latać w powietrzu.

Pidgeot

Pidgeot leci na przeciwnika i jego ciało zostaje otoczone przez białe smugi. Następnie uderza w przeciwnika.

Ninjask

Ciało Ninjaska świeci białym kolorem i uderza w przeciwnika.

Starly

Starly nurkuje na przeciwnika i białe smugi otaczają jego ciało. Starly następnie atakuje przeciwnika.

Staravia

Staravia leci na przeciwnika i jego ciało zostaje otoczone przez białe smugi. Następnie uderza w przeciwnika.

Wingull

Ciało Wingulla zostaje otoczone przez białe smugi i leci na przeciwnika.

Beautifly

Beautifly leci w powietrze i kręci się w powietrzu. Następnie jego ciało zostaje otoczone białymi smugami i uderza w przeciwnika.

Honchkrow

Ciało Honchkrowa zostaje otoczone przez białe smugi, leci w dół i uderza w przeciwnika.

Gabite

Ciało Gabite'a zostaje otoczone przez białe smugi i leci na przeciwnika wiele razy.

Staraptor

Staraptor leci na przeciwnika, wiruje w powietrzu, a następnie nurkuje w dół na przeciwnika, a jego ciało zostaje otoczone przez białe smugi. Następnie uderza w przeciwnika.

Leafeon

Ciało Leafeona zostaje otoczone przez białe smugi i uderza w przeciwnika. Kiedy jest otoczony przez białe smugi, Leafeon może latać w powietrzu.

Quilava

Quilava zapala płomień na głowie i plecach i skacze w powietrze. Jego ciało zostaje otoczone w białe smugi i uderza w przeciwnika. Kiedy białe smugi otaczają ciało, Quilava może latać w powietrzu.

Tranquill

Tranquill nurkuje w dół na przeciwnika i jeden raz trzepocze skrzydłami. Kiedy to robi, porusza się tak szybko, że się rozmazuje i uderza w przeciwnika dwa razy.

Emolga

Emolga nurkuje w dół na przeciwnika. Kiedy to robi, porusza się tak szybko, że się rozmazuje i uderza w przeciwnika dwa razy.

Unfezant

Unfezant leci na przeciwnika. Kiedy to robi, porusza się tak szybko, że się rozmazuje (lub jest otoczony bielą) i uderza w przeciwnika.

Galeria

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki