Fandom

Pokémon Wiki

Powietrzne Cięcie

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Powietrzne Cięcie
250px
Informacje
Typ Typ Latający
Kategoria Specjalny
Japońska nazwa

エアスラッシュ
Air Slash

Angielska nazwa Air Slash

Powietrzne Cięcie to atak typu latającego.

Użytkownik tworzy piłkę i rzuca ją do przeciwnika.

Metody używania ataku

Farfetch'd

Farfetch'd tworzy kulę wiatru przy porze, którą rzuca w przeciwnika.

Skarmory

Kula wiatru gromadzi się przed jednym ze skrzydeł Skarmory'ego i rzucana jest w przeciwnika.

Shaymin

Shaymin leci w kółko, aż wiatr zaczyna tworzyć się w środku koła. Następnie, wiatr zaczyna świecić niebieskim światłem i formuje lekką kulkę niebieskiej energii. Wreszcie, Shaymin wraca i leci w piłkę energii, wysyłając jasny niebieski wybuch z kuli w przeciwnika.

Togekiss

Togekiss obraca swoje ciało i zaczyna ono świecić niebieskim światłem. Następnie energia światła niebieskiego pojawia się wokół Togekiss i spirale tną przeciwnika, lub niebieska kula energii pojawia się przed ciałem Togekiss i wystrzeliwana jest w przeciwnika. Kiedy kula dotknie przeciwnika, zamienia się w wiązkę energii, lub Togekiss unosi skrzydło i zaczyna machać wokół. Jasnoniebieskie smugi energii następnie pojawiają się i wirują wokół, tworząc kulę powyżej końcówki skrzydła Togekiss. Następnie rzuca kulę w przeciwnika.

Suicune

Suicune otwiera usta i podnosi głowę. Następnie, przed jego ustami, formuje się dysk. Suicune następnie kręci głową w dół, strzelając okręgi jak pionowe płyty na przeciwnika.

Noctowl

Noctowl podnosi swoje skrzydła nad głowę i spiralna kula światła formuje się między nimi. Następnie rzuca kulą w przeciwnika. Kiedy strzela przeciwnika, kula zostaje otoczona aurą światła niebieskiego.

Woobat

Skrzydła Woobata świecą na niebiesko i przecinają się przed jego ciałem. Potem otwiera je szybko, uwalniając wiele jasnoniebieskich dysków na przeciwnika.

Mandibuzz

Skrzydła Mandibuzz świecą na niebiesko i macha nimi, uwalniając wiele jasnoniebieskich dysków ze skrzydeł na przeciwnika.

Tornadus

Tornadus huśta rękoma, uwalniając dyski, jak ostrza energii, w przeciwnika.

Unfezant

Skrzydła Unfezanta świecą na niebiesko i macha nimi, uwalniając wiele świecących dysków energii ze skrzydeł na przeciwnika.

Galeria

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki