FANDOM

Posiadłość Litwicków
ヒトモシ屋敷 Hitomoshi Mansion
250px
Posiadłość Litwicków
Region Unova
Debiut Upiorna Posiadłość Litwicków!

Posiadłość Litwicków jest budynkiem położonym w Unova. Debiutuje w odcinku Upiorna Posiadłość Litwicków!.

Posiadłość Litwicków została odkryta przez Asha i jego przyjaciół, którzy próbowali uchronić się z deszczem. Dwór jednak został pierwszy odkryty przez Zespół R i był używany jako tymczasowa baza. Dwór był domem czterech Litwicków i Lampenta, którzy przystąpili do próby zastraszania Asha i jego przyjaciół i wyczerpania siły życiowej Zespołu R. Litwicki zaczęli używać Psychicznego Ciosu do doprowadzenia każdego bliżej siebie, gdzie razem zwabili ich do piwnicy rezydencji.

Po tym jak gang konfrontował Litwicki i ich lidera Lampenta, Pokémony duchy otworzyły wir, aby wyssał Asha, Cilana, Iris i Zespół R i zaczęły używać Kuli Cienia i Piekła do pchania ich. Jednakże, wszyscy zaczęli walczyć z pracą zespołową za pomocą Pikachu, Oshawotta, Dwebble'a, Woobata i Yamaska, aby uratować się i wysłać Litwicki i Lampenta w wir. Po pokonaniu Litwicków i Lampenta, Zespół R uciekł, a Ash i jego przyjaciele postanowili przeczekać deszcz w wydrążonym pniu.