Fandom

Pokémon Wiki

Posiadłość Litwicków

3206stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Posiadłość Litwicków
ヒトモシ屋敷 Hitomoshi Mansion
250px
Posiadłość Litwicków
Region Unova
Debiut Upiorna Posiadłość Litwicków!

Posiadłość Litwicków jest budynkiem położonym w Unova. Debiutuje w odcinku Upiorna Posiadłość Litwicków!.

Posiadłość Litwicków została odkryta przez Asha i jego przyjaciół, którzy próbowali uchronić się z deszczem. Dwór jednak został pierwszy odkryty przez Zespół R i był używany jako tymczasowa baza. Dwór był domem czterech Litwicków i Lampenta, którzy przystąpili do próby zastraszania Asha i jego przyjaciół i wyczerpania siły życiowej Zespołu R. Litwicki zaczęli używać Psychicznego Ciosu do doprowadzenia każdego bliżej siebie, gdzie razem zwabili ich do piwnicy rezydencji.

Po tym jak gang konfrontował Litwicki i ich lidera Lampenta, Pokémony duchy otworzyły wir, aby wyssał Asha, Cilana, Iris i Zespół R i zaczęły używać Kuli Cienia i Piekła do pchania ich. Jednakże, wszyscy zaczęli walczyć z pracą zespołową za pomocą Pikachu, Oshawotta, Dwebble'a, Woobata i Yamaska, aby uratować się i wysłać Litwicki i Lampenta w wir. Po pokonaniu Litwicków i Lampenta, Zespół R uciekł, a Ash i jego przyjaciele postanowili przeczekać deszcz w wydrążonym pniu.

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki