Fandom

Pokémon Wiki

Porygon

3053strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij
136MS.png Flareon
Pokémon
Omanyte 138MS.png
#137
Generacja I
Porygon
ポリゴン

Porygon

137MS.png
Porygon.png

Pokémon Wirtualny
Typy
Normal
Zdolności
Trace or Download
Grupa hodowli
-
Statystyka płci

Żaden z nich nie posiada płci.

Waga Wzrost
0 kg 0 m
Statystyki
Styl Ciała Odcisk łapy
Plik:F137.png
Linki zewnętrzne
Smogon: Porygon
Porygon (jap. ポリゴン Porigon, niem. Porygon, fr. Porygon) - Pokémon-grafika trójwymiarowa. Porygon jest pokemonem normalnym. Ewoluuje w Porygona2, gdy wymieni się go mając Up-Grade (wymiana z owym przedmiotem niemożliwa w Pokémon Red/Blue/Green/Yellow).

Biologia

Fizjologia

Różowo-niebieskie ciało Porygona składa się z 5 wielobocznych brył i przypomina prymitywny, trójwymiarowy obiekt graficzny. Dwie z nich przypadają na nogi tego Pokemona, reszta zaś stanowi głowę, tułów i ogon. Widoczne są również oczy przypominające kształtem sześciokąty foremne.

Zachowanie

Mają zaprogramowane jedynie kilka emocji, więc ich zachowanie jest odbierane jako nienaturalne, sztuczne. Czasem jednak pojawiają się uczucia, które nie zostały Porygonom zaimplementowane. Traktowane są one jednak jak zwykły błąd programistów. Ich "naturalnym" środowiskiem jest sieć komputerowa, w której mogą przemieszczać się bez przeszkód. Można je także znaleźć na wolności, jest to jednak niezmiernie rzadkie. Mogą przetrwać w każdym środowisku, gdyż nie potrzebują do życia ani pokarmu, ani tlenu.

Występy w Anime

Porygon pierwszy raz wystąpił w odcinku 38 ("Electric Soldier Porygon" dosłownie "Elektryczny Żołnierz Porygon). Wtedy, właśnie miało miejsce pamiętne wydarzenie w Animé; podczas sceny z ostrym, migającym światłem przez co ponad 800 japońskich dzieci oglądających ten oto fragment odcinka trafiło do szpitala, z zagrożeniem padaczki. Po tym wydarzeniu, Nintendo zerwało kontrakt na Porygona z Animé, przez co Porygon pojawił się tylko w tym jednym (Zbanowanym na całym świecie) odcinku, a jego formy nigdy nie wystąpią w Animé, choć tak naprawdę to Pikachu spowodował owy wybuch.

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki