Fandom

Pokémon Wiki

Popplio Lany

3105stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Popplio Lany
スイレンのアシマリ Suiren's Ashimari
Lana Popplio.png
Informacje
Płeć Nieznana
Zdolność Nieznana
Trenerzy
Miejsce złapania Wyspa Melemele
Obecna lokalizacja Z Laną
Historia
Debiut Alola to New Adventure!
728MS.png
Ten Pokémon nigdy nie ewoluował.

Popplio Lany (jap. スイレンのアシマリ Suiren's Ashimari ) - Pierwszy znany Pokémon Lany.

Historia

Lana and Popplio.png

Lana i Popplio

Przed swoim debiutem, Popplio był zastraszany przez wiele gruntów Zespołu Skull. Lana, widząc to, wściekła się i zaatakowała ich podczas Poke Rajdu, używając Lodowego Promienia Laprasa, zamrażając solidnie grupę. Następnie wykorzystała wędkę, by zaciągnąć go w bezpieczne miejsce. Lana wyleczyła rany Popplio i postanowiła osobiście karmić go i dbać o niego, bo nie chce, by bał się w przyszłości ludzi. Popplio szybko zaprzyjaźnił się z nią i stał się jej Pokémonem.

Popplio pierwszy pojawił się Alola to New Adventure! obok jego trenerki, podczas łowienia dzikich Pokemonów. Gdy Ash przychodzi do Szkoły Pokémon, wita go. Później, zaniepokojony Popplio, ogląda bitwę Kiawe przeciwko Zespołowi Skull.

Następnego dnia, Popplio pomaga przy powitaniu Asha w szkole, konkurując z Pikachu Asha w wyścigu. Wyścig zaczyna się na ziemi, gdzie Popplio szybko odpada w tyle, w porównaniu do prędkości Pikachu. Po wejściu do wodnego wyścigu, Popplio natychmiast dogania Pikachu, szybko poruszając się po wodzie. Popplio wygrywa, przyjmując pochwałę od Lany, gdy inni patrzą.

W SM005, Lana trenuje Wodne Balony Popplio, chcąc zwiększyć ich rozmiar. Po kilku próbach, Popplio utworzył tylko jednego balona, ale nie był w stanie utrzymać go na długo, w związku z czym, oblał nim Lanę i Asha. Następnego dnia, Popplio pomaga Lanie łowić ryby. Wkrótce, Lapras służący do Poke Rajdu zostyaje porwany przez Zespół R. Pikachu udaje się go uwolnić, ale każdy szybko zauważa, że uwolnione Pokémony spadają bezpośrednio na kolczaste skały. Popplio płynie z dużą prędkością w kierunku skał i szybko robi gigantycznego balona z wodą, by Lapras odbił się od niego w bezpieczne miejsce. Następnie wykorzystuje swoje balony z wodą w celu przeciwdziałania na Kule Cienia Mimikyu Jessie, podczas gdy Ash i jego Rowlet niszczą balon złodziei za pomocą Ulistnienia.

Osobowość i cechy

Popplio jest bardzo szczęśliwym i wesołym Pokémonem, często postrzeganym, gdy gra i klaszcze z podniecenia. Początkowo bał się ludzi, ale dzięki więzi z Laną to się zmieniło. Popplio jest bardzo związany ze swoją trenerką i widać to, gdy jest bardzo radosny, kiedy jest przez nią chwalony, albo noszony na ramieniu.

Znane Ataki

Ruchy improwizowane

  • Popplio jest w stanie wytworzyć balony z wody o różnej wielkości. Balony są w stanie utrzymać ludzi i Pokemony w jej wnętrzu, dzięki czemu te wewnątrz oddychają pod wodą. Balony mogą być również stosowane jako atak, który może być używany jako odbicie ataków przeciwnika. Zobacz
    Lana Popplio water balloon.png

Ciekawostki

  • Popplio jest pierwszym starterem złapanym przez głównego bohatera przed rozpoczęciem serii.

Zobacz też

  • Szukając więcej informacji na temat tego gatunku, zobacz Popplio.

Ciekawostki

Pokémony Lany
{{{link}}}
Przy sobie Popplio

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki