Wikia

Pokepédia

Politoed Misty

Dyskusja0
2553strony na
tej wiki
Politoed Misty
Misty Politoed
カスミのニョロトノ Kasumi's Nyorotono
Informacje
Debiut Pyłkowa afera
Miejsce złapania Wyspa pomiędzy Wyspą Kumquat a Wyspą Pummelo
Ewoluuje w Pojedynek o Totodile'a!
Moc przeznaczenia
Płeć Nieznana
Zdolność Nieznana
Aktualna lokalizacja Sala Azuria

PoliwagPoliwhirlPolitoed
Ten Pokémon spędził 41 odcinków jako Poliwag i 96 odcinków jako Poliwhirl.

Politoed Misty był pierwszym i jedynym Pokémonem złapanym przez Misty na Pomarańczowym Archipelagu, a jej siódmym ogólnie.

Historia

Misty Poliwag

Poliwag

Na Pomarańczowym Archipelagu, Ash i Tracey zostali sparaliżowani przez atak Vileplume'a. Misty musiała zdobyć zioła, specjalny rodzaj roślin wodnych znajdujących się na dnie jezior, który jest jedzeniem dla Poliwagów. Przyjazny dziki Poliwag pomógł jej zebrać specjalne rośliny. Poliwag oczywiście polubił Misty, ponieważ nalegał na podróż z nią, a Misty dodała go do swojego zespołu. Jako Poliwag, rzadko był stosowany ze względu na niezdarność na lądzie.

W Johto, Ash i Misty użyli Lure Ballów na dzikim Totodile'u. Ball zdobył Pokémona poza ich oczami, więc Ash i Misty stoczyli turniej, aby zobaczyć, która osoba zdobędzie Pokémona. Podczas walki z Bulbasaurem, Poliwag Misty ewoluował w Poliwhirla. Chociaż Misty przegrała, stwierdziła, że woli Poliwhirla, który wyewoluował, aby pomóc jej uzyskać Totodile'a, którego zasadniczo nie chciała.

Misty Poilwhirl

Poliwhirl

Misty również używała go w Pucharze Wiru.

Później, w drodze do miasta Blackthorn, Misty walczyła z Poliwrathem Trenera i przegrała. Misty zaczęła rozważać ewolucję własnego Poliwhirla. Misty wzięła Poliwhirla do lokalnego Centrum Pokémon, aby go leczyć. Po drodze Poliwhirl podniósł Kamień Króla, którą Ash zdobył w turnieju. Misty nie zauważyła tego i po prostu dała Poliwhirla Siostrze Joy na leczenie.

Niedługo potem, w walce z Zespołem R, Misty odzyskała Poliwhirla, który ewoluował w Politoeda przed jej oczyma. Misty była zachwycona jej nowo rozwiniętym Pokémonem.

Politoed Misty jest bardzo wesoły, entuzjastyczny i chętny do pomocy. Lubi on też bawić się w cheerleaderkę.

Ruchy

Nie mylić tego z grami!

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki