Fandom

Pokémon Wiki

Pokemony Legendarne

3273strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Pokemony Legendarne to bardzo rzadkie pokemony, zazwyczaj również bardzo potężne. Wielu ludzi nie wierzy w ich istnienie, a ci, którzy takowego zobaczyli, są pewni, że to tylko złudzenie.

1701651-legendary pokemons legendary pokemon 15844810 843 606.jpg

Legendarne Pokemony

Pokemony Legendarne: Generacja I

Articuno, Zapdos, Moltres, Mew, Mewtwo.

Pokemony Legendarne: Generacja II

Raikou, Entei, Suicune, Lugia, Celebi.

Pokemony Legendarne: Generacja III

Regirock, Regice, Registeel, Latios, Latias, Kyogre, Groudon, Rayquaza, Jirachi, Deoxys Normal Forme, Deoxys Attack Forme, Deoxys Defense Forme, Deoxys Speed Forme.

Pokemony Legendarne: Generacja IV

Uxie, Mesprit, Azelf, Dialga, Palkia, Heatran, Regigigas, Giratina, Cresselia, Phione, Manaphy, Darkrai, Shaymin Land Forme, Shaymin Sky Forme, Arceus.

Pokemony Legendarne: Generacja V

Victini, Cobalion, Terrakion, Virizion, Tornadus Incarnate Forme, Tornadus Therian Forme, Thundurus Incarnate Forme, Thundurus Therian Forme, Reshiram, Zekrom, Landorus Incarnate Forme, Landorus Therian Forme, Kyurem, Black Kyurem, White Kyurem, Keldeo Ordinary Forme, Keldeo Resolute Forme, Meloetta Aria Forme, Meloetta Pirouette Forme, Genesect.

Pokemony Legendarne: Generacja VI

Mega Latios, Mega Latias, Mega Rayquaza, Primal Groudon, Primal Kyogre, Xerneas, Yveltal, Zygarde Cell, Zygarde Core, Zygarde 10% Forme, Zygarde 50% Forme, Zygarde Complete Forme, Diancie, Mega Diancie, Hoopa Cinfined, Hoopa Unbound, Volcanion.

Pokemony Legendarne: Generacja VII

Cosmog, Cosmoem, Solgaleo, Lunala, Necrozma, Magearna, Marshadow.

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki