FANDOM

Pokemony Legendarne to bardzo rzadkie pokemony, zazwyczaj również bardzo potężne. Wielu ludzi nie wierzy w ich istnienie, a ci, którzy takowego zobaczyli, są pewni, że to tylko złudzenie.

1701651-legendary pokemons legendary pokemon 15844810 843 606.jpg

legendarne pokemon od 1 do 4 generacji

Pokemony Legendarne: Generacja 1

Articuno, Zapdos, Moltres, Mew, Mewtwo

Pokemony Legendarne: Generacja 2

Raikou, Entei, Suicune, Lugia, Celebi,Ho-Oh.

Pokemony Legendarne: Generacja 3

Regirock, Regice, Registeel, Latios, Latias, Kyogre, Groudon, Rayquaza, Jirachi, Deoxys Normal Forme, Deoxys Attack Forme, Deoxys Defense Forme, Deoxys Speed Forme.

Pokemony Legendarne: Generacja 4

Uxie, Mesprit, Azelf, Dialga, Palkia, Heatran, Regigigas, Giratina, Cresselia, Phione, Manaphy, Darkrai, Shaymin Land Forme, Shaymin Sky Forme, Arceus.

Pokemony Legendarne: Generacja 5

Victini, Cobalion, Terrakion, Virizion, Tornadus Incarnate Forme, Tornadus Therian Forme, Thundurus Incarnate Forme, Thundurus Therian Forme, Reshiram, Zekrom, Landorus Incarnate Forme, Landorus Therian Forme, Kyurem, Black Kyurem, White Kyurem, Keldeo Ordinary Forme, Keldeo Resolute Forme, Meloetta Aria Forme, Meloetta Pirouette Forme, Genesect.

Pokemony Legendarne: Generacja 6

Xerneas, Yveltal, Zygarde Cell, Zygarde Core, Zygarde 10% Forme, Zygarde 50% Forme, Zygarde Complete Forme, Diancie, Hoopa Cinfined, Hoopa Unbound, Volcanion.

Pokemony Legendarne: Generacja 7

Tapu koko Tapu lele Tapu bulu Tapu fini Cosmog, Cosmoem, Solgaleo, Lunala, Necrozma, Magearna, Marshadow.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki