FANDOM

Unova Pokedex anime

Pokédex z regionu Unova

Pokédex został stworzony przez profesora Oaka jako bezcenne narzędzie dla trenerów w świecie Pokémon. Podaje informacje o każdym Pokémonie na świecie, które są zawarte w bazie danych. Istnieją różne typy Pokédexów, które są inne w zależności od regionu.

Wpisy Pokédexa zawierają zwykle tylko dwa lub trzy zdania o Pokémonie, o którym mowa. W niektórych wydarzeniach daje informacje na temat siedliska lub działalności tego Pokémona w naturze, innym razem daje informacje na temat historii Pokémona lub anatomii. Informacje w nim zawarte są ważnymi informacjami o Pokémonie.

Kiedy młody "Sammy" Oak został przypadkowo odwiedzony przez Asha z przyszłości, Ash wyjaśnił mu jak działa Pokédex, nieświadomie dając mu pomysł na stworzenie urządzenia.

W odcinku Problem ewolucji zostało wspomniane, że wpisy Pokédexa zostały napisane przez profesora Westwooda V. W przeciwieństwie do gier, wpisy w anime są zaprogramowane do bazy danych i nie wymagają zbierania pełnych informacji. W ten sposób działają bardziej jako doradca lub przewodnik niż instrument nagrywania.

Plik:Scanning Unova Pokedex.png

Aby wyszukać informacje na temat poszczególnych gatunków, trenerzy mogą po prostu indywidualnie skorzystać poprzez skanowanie Pokémona lub ręcznie wprowadzić go w Pokédex, powodując wyświetlenie obrazu i odczytanie głośno tekstu. Może również dać więcej informacji na temat znanych ataków.

Nowy Pokédex dla regionu Unova jest wyposażony w nowy głos i pokazuje zdjęcia z boku i tyłu Pokémona, wraz z jego przodem.

Trenerzy bez Pokédexa mogą mieć dostęp do innych środków znalezienia informacji. Niektórzy używają komputerów, tak jak Giovanni. W kilku odcinkach, James używał talii kart.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki