Fandom

Pokémon Wiki

Poké Transport

3054strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Sun Moon Poké Ride artwork.png

Grafika Poké-Transportu

Poké Transport (Japoński: ポケモンライド Pokémon Ride) jest jedną z wielu funkcji zawartych w Pokémon Sun i Moon. Poké-Transport pozwala graczowi ujeżdżać pewne Pokémony. Każdy Pokémon pozwalać graczowi używać specjalnej umiejętności. Pod względem funkcjonalności, zastępują nauczane przez HM ruchy polowe oraz pewne Kluczowe Przedmioty, jak na przykład Różdżkarstwo czy też Rower, z poprzednich gier.

Pokémony Transportowe są przywoływane poprzez Pager Transportu (Japoński: ライドギア Ride Gear), który jest dostępny poprzez przycisk Ⓨ. Podobnie jak to było z Kluczowymi Przedmiotami w poprzednich gracz, gracz może zarejestrować maksymalnie cztery usługi Pokémonów na kontrolerce do błyskawicznego użytku. Pager Transportu został wynaleziony przez Ilimę oraz jego przyjaciela. Podczas używania Poké-Transportu, gracz będzie nosić na sobie specjalny strój znany jako Odzież Transportowa (Japoński: ライドウェア Ride Wear). Wygląd Odzieży Transportowej może się zmienić, jeśli gracz ujeżdża Pokémona, który podróżuje po wodzie.

Gracz może zdobyć Pager Transportu oraz umiejętność ujeżdżenia pierwszego Transportowego Pokémona, Taurosa, po pokonaniu Haly w Wielkiej Próbie Wyspy Melemele.

Lista Transportowych Pokémon

Obraz Nazwa Użycie Wymagania
SM Prerelease Poké Ride Tauros.png Szarża Taurosa Pozwala graczowi na szybkie poruszanie się po lądzie i miażdżenie wielkich głazów na drodze. Od Hali po pokonaniu go w Wielkiej Próbie WyspyMelemele.
SM Prerelease Poké Ride Stoutland.png Stoutlandowe Szukanie Pozwala graczowi znaleźć ukryte przedmioty. Rozmowa z Mallow na Ranczu Panioli.
SM Prerelease Poké Ride Lapras.png Surfing Laprasa Pozwala graczowi serfować po wodzie. Gracz może też wędkować na plecach Laprasa. Od Lany na Wzgórzu Strumyczka w celu zbadania plusków.
SM Prerelease Poké Ride Charizard.png Charizardowe Szybowanie Gracz może lecieć do miejsc, w których już był. Od Kiawe w Parku Wulkanu Wela po ukończeniu próby.
SM Prerelease Poké Ride Mudsdale.png Galopowanie Mudsdale'a Pozwala graczowi przechodzić przez skalny teren. Od Hapu po wejściu na Trasę 12.
SM Prerelease Poké Ride Sharpedo.png Odrzutowy Sharpedo Pozwala graczowi surfować szybciej i rozbijać skały w wodzie. Od Grimsleya na Trasie 15 po walce z Zespołem Skull przed Eterowym Domem.
Poké Ride Machamp Shove.png Pchnięcie Machampa Może przesuwać ciężkie bloki. Od babci Hapu po wejściu na Starożytną Ścieżkę Poni.

W anime

Pokémony Transportowe po raz pierwszy się pojawiły w Alola to New Adventure!, w którym Sharpedo był używany przez Asha do poruszania się po wodzie w Mieście Hau'oli. W tym samym odcinków pojawiło się kilkanaście Taurosów w Szkole Pokémon.

Lana posiada Laprasa, którego używa do podróżowania po wodzie. Kiedy nie jest używany, Lapras żyje w morzu blisko jej domu.

Kiawe posiada Charizarda, którego używa do poruszania się z wyspy na wyspę w celu dostarczania przesyłek.

W SM005, kilkanaście Wailmerów i Laprasów zostało użytych do pomocy w ćwiczeniu wędkowania dla Asha i jego kolegów.

Galeria

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki