Fandom

Pokémon Wiki

Południowa Wyspa Mandarynkowa

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Południowa Wyspa Mandarynkowa
250px
マンダリン島 Mandarin Island
Informacje
Region Pomarańczowy Archipelag
Debiut Mistrzyni Wyspy Mandarynek
250px
Lokalizacja wyspy na Pomarańczowym Archipelagu

Południowa Wyspa Mandarynkowa znajduje się na południowym krańcu Pomarańczowego Archipelagu. Jest to największa wyspa.

Południowa Wyspa Mandarynkowa jest miejscem dla wielu dużych miast i dużego stadionu, choć jest także tam pustynia.

Prima z Elitarnej Czwórki trenuje tutaj. Raz w tygodniu, daje wykłady i pokazuje techniki walki Pokémonów.

Miejsca

Nienazwane miasto (EP099)

Obszar Lunchu

Obiad na świeżym powietrzu ze stołami i krzesłami. Tutaj trenerzy na wyspie mogą się zrelaksować i zjeść posiłek, wpatrując się w morze. Prima wydaje się jeść obiad w tym miejscu.

Stadion

Plik:Mandarin Stadium.png
Duży stadion znajduje się w mieście, gdzie Prima daje jej wykłady Pokémon. Ludzie przyjeżdżają, by je zobaczyć. To bardzo duży stadion, na który może się zmieścić duża ilość osób.

Dom Primy

Dom Primy położony jest na obrzeżach miasta. Jest to duży dom, prawie jak na dwór. Za domem jest duży, ogrodzony stadion Pokémon. Tutaj Prima walczy z przeciwnikami, którzy przychodzą do jej domu, aby z nią walczyć.

Nienazwane miasto (EP100)

Park

Mały park położony w starej części miasta. Tutaj, Maria i Tony zawsze uciekają. Wydaje się być spokojnym miejscem z wieloma kwiatami i owocami na drzewach. Ma skręcone rzeźby w środku. Z tyłu znajduje się duży ogród kwiatowy z dużą ilością kwiatów w środku.

Centrum Pokémon

Te Centrum Pokémon znajduje się w starej części miasta. Jest to bardzo duży budynek, który wygląda jak stary budynek mieszkalny. Wewnątrz znajdują się noclegi z biurkiem, papierem, światłem i innymi towarami.

Kolejny znajduje się po drugiej stronie pustyni, w dużym mieście. Te Centrum Pokémon wygląda jak dom ranczo z "P" nad drzwiami.

Te w Trovitopolis wygląda jak duża okrągła kopuła z "P" nad drzwiami. Pomimo że miasto jest duże, Centrum Pokémon jest małe i ma recepcję, obszar telefonów i sale uzdrowienia Pokémonów.

Trovitopolis

Miasto Trovitopolis jest bardzo dużym miastem z wysokimi budynkami. Dostać się do miasta można małą ścieżką, która rozpoczyna się w starym mieście na pustyni. Miasto słynie z bardzo skomplikowanego systemu kanalizacji. Na molo znajduje się prom, który podróżuje do Trovita w zaledwie kilka minut.

Komenda policji w Trovitopolis

Komenda policji w Trovitopolis wygląda jak duży budynek mieszkalny z czapką policjanta w środku. Jedno skrzydło dworca otacza mały domek - więzienie.

Pokémony widoczne na Północnej Wyspie Mandarynkowej

Pomarańczowy Archipelag
Plik:Mikan Gym prize.png Plik:Navel Gym prize.png Plik:Trovita Gym prize.png Plik:Kumquat Gym prize.png Plik:Pummelo Stadium prize.png
Zamieszkiwane

AscorbiaButwalZłotaHamlinKinnowKumquat Północna Wyspa MandarynkowaPołudniowa Wyspa MandarynkowaMikanMoroMurcottŚrodkaPummelo ShamoutiSłońcaTangeloTarrocoTrovitaWalencja

Opuszczone

KleopatryFairchildGrejpfrutowePinkanKorowa

Nienazwane

Wyspa Skamielin KabutoOpuszczona Wyspa (EP092) Opuszczona Wyspa (EP098)Opuszczona Wyspa (EP110) Opuszczona Wyspa (PK04)

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki