FANDOM

310MS Manectric
Pokémon
Minun 312MS
#311
Generacja III
Plusle
プラスル Prasle
311MS
Plusle

Pokémon Pogodny
Typy
Elektro
Zdolności
Plus Lightning Rod
Ukryta Zdolność
Grupa hodowli
Urocze
Statystyka płci

Na jedną samice przypada jeden samiec.

Waga Wzrost
4,2 kg 0,4 m
Statystyki
HP
60
Atak
50
Obrona
40
Sp. Atak
85
Sp. Obrona
75
Szybkość
95
Styl Ciała Odcisk łapy
Body06 F311
Linki zewnętrzne
Smogon: Plusle
Plusle (jap. プラスル Prasle) - Pokémon typu Elektro wprowadzony w generacji III.

Biologia

Fizjologia

Plusle, wraz ze swoim partnerem Minunem, mają niezwykłe podobieństwo do Pichu i Pikachu. Plusle są przeważnie o odcieniu kremym z czerwonymi akcentami. W akcentach czerwieni są widoczne jego duże uszy, policzki, przednie łapy i ogon w kształcie plusa. Plusle posiada mały nosek i kremowe znaki plusa w środku czerwonych policzków.

Różnice płci

Brak.

Specjalne umiejętności

Plusle tworzy elektryczne pompony na przednich łapach i iskry na ciele, by kibicować swoim partnerom.

Zdolności Plusle'a w walce są zasadniczo takie same jak u Pikachu z wyjątkiem tego, że jest nieznacznie szybszy. Jednak Plusle nie jest w stanie używać Elektro Akcji ani Klapsa. Z drugiej strony, Plusle może poznać więcej ruchów niż Pikachu, np. Naśladowanie i Fałszywe Łzy.

Zachowanie

Plusle jest pogodnym i podtrzymującym Pokémonem, zawsze zachęca towarzyszy w walce przy użyciu woreczków zapłonowych w policzkach. Jest bardzo współczujący wobec swoich przyjaciół. Przez to przypomina cheerleaderkę. Plusle może wspiąć się na słupy telefoniczne do absorbowania energii elektrycznej. Cieszy się z walki z Minunem.

Środowisko naturalne

Zwykle znajdują się na obszarach zielonych lub w pobliżu słupów telefonicznych.

Dieta

Tak jak każdy Pokémon, Plusle nie pogardzi karmą dla Pokémonów lub jagodami.

W anime

Ważniejsze występy

Plusle raz pierwszy pojawił się u boku Minuna w odcinku Pod osłoną mgły. Oba Pokémony były własnością Thatchera, który był odpowiedzialny za ochronę latarni morskiej.

Plusle i Minun pojawiają się również w filmie Cel Deoxys. Para pomaga Tory'emu Lundowi przezwyciężyć swój lęk przed Pokémonami.

Solana ma Plusle'ego, który zadebiutował w odcinku Zielony Strażnik.

Inny Plusle pojawił się w odcinkach Nie jestem Dee Dee, jestem Dawn! i Wielki bis! obok swego odpowiednika pod własnością Ursuli.

Drugoplanowe role

Plusle i Minun pojawili się jako aktorzy w jednym z filmów z odcinka Światła, Camerupt, akcja!.

Plusle, wraz z Minunem, pojawił się w odcinku Pokémon Mystery Dungeon: Team Go Getters Out of the Gate!.

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
AG038 Plusle, Radosny Pokémon. Zawsze wspiera swoją drużynę i owacją nagradza każde zwycięstwo.
Na tym kończą się wpisy z serii Advanced Generation.
Odcinek Wpis
DP161 Plusle, Pogodny Pokémon. Plusle uwielbia dopingować swojego przyjaciela Minuna. Potrafi stworzyć pompony iskier, które wystrzeliwuje ze swoich łapek.
Na tym kończą się wpisy z serii Diament i Perła.