FANDOM

Pokémon Plusle to Pokémon typu elektrycznego. Nie posiada pre-ewolucji ani ewolucji.

Biologia

Fizjologia

Plusle, wraz ze swoim partnerem Minunem, mają niezwykłe podobieństwo do Pichu i Pikachu. Plusle są przeważnie o odcieniu kremym z czerwonymi akcentami. W akcentach czerwieni są widoczne jego duże uszy, policzki, przednie łapy i ogon w kształcie plusa. Plusle posiada mały nosek i kremowe znaki plusa w środku czerwonych policzków.

Różnice płci

Brak.

Specjalne umiejętności

Plusle tworzy elektryczne pompony na przednich łapach i iskry na ciele, by kibicować swoim partnerom.

Zdolności Plusle'a w walce są zasadniczo takie same jak u Pikachu z wyjątkiem tego, że jest nieznacznie szybszy. Jednak Plusle nie jest w stanie używać Elektro Akcji ani Klapsa. Z drugiej strony, Plusle może poznać więcej ruchów niż Pikachu, np. Naśladowanie i Fałszywe Łzy.

Zachowanie

Plusle jest pogodnym i podtrzymującym Pokémonem, zawsze zachęca towarzyszy w walce przy użyciu woreczków zapłonowych w policzkach. Jest bardzo współczujący wobec swoich przyjaciół. Przez to przypomina cheerleaderkę. Plusle może wspiąć się na słupy telefoniczne do absorbowania energii elektrycznej. Cieszy się z walki z Minunem.

Środowisko naturalne

Zwykle znajdują się na obszarach zielonych lub w pobliżu słupów telefonicznych.

Odżywianie

Tak jak każdy Pokémon, Plusle nie pogardzi karmą dla Pokémonów lub jagodami.

W anime

Ważniejsze występy

Plusle raz pierwszy pojawił się u boku Minuna w odcinku Pod osłoną mgły. Oba Pokémony były własnością Thatchera, który był odpowiedzialny za ochronę latarni morskiej.

Plusle i Minun pojawiają się również w filmie Cel Deoxys. Para pomaga Tory'emu Lundowi przezwyciężyć swój lęk przed Pokémonami.

Solana ma Plusle'ego, który zadebiutował w odcinku Zielony Strażnik.

Inny Plusle pojawił się w odcinkach Nie jestem Dee Dee, jestem Dawn! i Wielki bis! obok swego odpowiednika pod własnością Ursuli.

Drugoplanowe role

Plusle i Minun pojawili się jako aktorzy w jednym z filmów z odcinka Światła, Camerupt, akcja!.

Plusle, wraz z Minunem, pojawił się w odcinku Pokémon Mystery Dungeon: Team Go Getters Out of the Gate!.

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
AG038 Plusle, Radosny Pokémon. Zawsze wspiera swoją drużynę i owacją nagradza każde zwycięstwo.
Na tym kończą się wpisy z serii Advanced Generation.
Odcinek Wpis
DP161 Plusle, Pogodny Pokémon. Plusle uwielbia dopingować swojego przyjaciela Minuna. Potrafi stworzyć pompony iskier, które wystrzeliwuje ze swoich łapek.
Na tym kończą się wpisy z serii Diament i Perła.

Galeria