Fandom

Pokémon Wiki

Piloswine

3052strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

PokémonPiloswine pokemon lodowo/ziemny.Ewoluje ze Swinuba na, a w Mamoswine'a po opanowaniu Starożytnej Mocy.

Biologia

Fiziologia

Piloswine jest dużym brązowym pokemonem. Ma imponujący garb na plecach, dający mu garbaty wygląd. Ma również dwa niewielkie kły z lodu które wydają się niepozorne, ale mogą zadać efektowne obrażenia. Piloswine ma oklapłe uszy które są wrażliwe na dźwięk. Kosmyki furta Piloswine zasłaniają mu oczy, więc otoczenie sprawdza on swoim wrażliwym, świnowatym nosem. Futro Piloswine jest tak długie, że niekiedy zasłania jego cztery krótkie łapki których każda jest zakończona dwoma pazurami.

Różnice płci

Samica Piloswine ma krótsze kły niż samiec.

Unikalne zdolności

Mimo że jego nogi są krótkie, solidne łapy Piloswine dają sobie radę nawet na oblodzonej ziemi. Jako, że Piloswine to pokemon również ziemny, może on nauczyć się wiele więcej ataków. Może on również atakować zwiększoną ilością lodu gdy pada śnieg.

Zachowanie

Piloswine'y są silne, odważne i bardzo uparte. Dzikie Piloswine zacięcie strzegą swojego stada i terytorium, od wszelkich pokemonów które im zagrażają. "Udomowione" Piloswine są lojalne wobec swoich trenerów. Bardzo chcą, aby ich trener był z nich dumny.

Dieta

Piloswine'y to pokemony żarłoczne. Potrafią pochłaniać masy jedzenia.

Siedlisko

Piloswine zwykle zamieszkują zimne miejsca, takie jak lodowe jaskinie, regionach górskie i mroźna tundra.

W anime

Piloswine Pryce'a, Piloswine Dawn

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki