FANDOM

498MS Tepig
Pokémon
Emboar 500MS
#499
Generacja V
Pignite
チャオブー Chaoboo
499MS
Pignite

Pokémon Ognista Świnia
Typy
OgieńWalka
Zdolności
Blaze Thick Fat
Ukryta Zdolność
Grupa hodowli
Lądowe
Statystyka płci

Na jedną samice przypada siedem samców.

Waga Wzrost
55,5 kg 1,0 m
Statystyki
HP
90
Atak
93
Obrona
55
Sp. Atak
70
Sp. Obrona
55
Szybkość
55
Styl Ciała Odcisk łapy
Body06 F499
Linki zewnętrzne
Smogon: Pignite
Pignite (jap. チャオブー Chaoboo) - Pokémon typu Ogień i Walka wprowadzony w generacji V. Ewoluuje z Tepiga na poziomie 17 i przekształca się w Emboara na poziomie 36.

Biologia

Fizjologia

Pignite jest pyzatym Pokémonem świnką o zabarwieniach pomarańczowym, czarnym i żółtym. Małe kły wystają z dolnej szczęki jego szerokich ust, a jego czarne, zwężające się uszy są na szczycie głowy. Czarne zabarwienie stamtąd rozciąga się aż do jego nosa, który, podobnie jak jego pre-ewolucja Tepig, jest czerwony i podobny do prosiaczka. Czarne zabarwienie obejmuje ramiona, boki i podbrzusze Pignite'a, który przypomina grecko-rzymski amatorski podkoszulek wrestlingowy. Złote cechy zdobią jego klatkę piersiową. Kończyny przednie Pignite'a mają wzory rękawic. Jej nogi są małe z jednym palcem i posiada zakręcony, puchaty ogon.

Różnice płci

Brak.

Specjalne umiejętności

Pignite może rozgorzeć ogień w ciałe, aby stać się silniejszym i szybszym. Kiedy jest rozzłoszczony, jego ogień się rozgrzewa.

Zachowanie

Pignite wykorzystuje żywności jako paliwo dla ognia wewnątrz brzucha. Gdy jest w tarapatach, wydobywa się od niego dym.

W anime

Główne występy

Pignite Bianci

Pignite zadebiutował w odcinku Minccino-czyścioszek! w posiadaniu Bianci.

Pignite Asha

W odcinku Evolution by Fire!, Tepig Asha ewoluował w Pignite'a.

Występy drugorzędne

Nienazwany trener w mieście Castelia używał Pignite'a, by spróbować zatrzymać rój Venipede'ów w odcinku Inwazja Venipede'ów!.

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
BW013 Pignite, Pokémon Ognista Świnka, ewoluuje z Tepiga. Pignite zamienia pokarm w paliwo zasilające płomień w jego brzuszku, który daje mu olbrzymią prędkość.
Na tym kończą się wpisy z serii Najlepsze życzenia.