Fandom

Pokémon Wiki

Pignite

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Pokémon Pignite jest Pokémonem typu ognistego i walczącego.

Rozwija się z Tepiga i ewoluuje w Emboara.

Biologia

Fizjologia

Pignite jest pyzatym Pokémonem świnką o zabarwieniach pomarańczowym, czarnym i żółtym. Małe kły wystają z dolnej szczęki jego szerokich ust, a jego czarne, zwężające się uszy są na szczycie głowy. Czarne zabarwienie stamtąd rozciąga się aż do jego nosa, który, podobnie jak jego pre-ewolucja Tepig, jest czerwony i podobny do prosiaczka. Czarne zabarwienie obejmuje ramiona, boki i podbrzusze Pignite'a, który przypomina grecko-rzymski amatorski podkoszulek wrestlingowy. Złote cechy zdobią jego klatkę piersiową. Kończyny przednie Pignite'a mają wzory rękawic. Jej nogi są małe z jednym palcem i posiada zakręcony, puchaty ogon.

Różnice płci

Brak.

Specjalne zdolności

Pignite może rozgorzeć ogień w ciałe, aby stać się silniejszym i szybszym. Kiedy jest rozzłoszczony, jego ogień się rozgrzewa.

Zachowanie

Pignite wykorzystuje żywności jako paliwo dla ognia wewnątrz brzucha. Gdy jest w tarapatach, wydobywa się od niego dym.

Siedlisko

Dieta

W anime

Główne występy

Pignite Bianci

Pignite zadebiutował w odcinku Minccino-czyścioszek! w posiadaniu Bianci.

Pignite Asha

W odcinku Evolution by Fire!, Tepig Asha ewoluował w Pignite'a.

Występy drugorzędne

Nienazwany trener w mieście Castelia używał Pignite'a, by spróbować zatrzymać rój Venipede'ów w odcinku Inwazja Venipede'ów!.

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
BW013 Pignite, Pokémon Ognista Świnka, ewoluuje z Tepiga. Pignite zamienia pokarm w paliwo zasilające płomień w jego brzuszku, który daje mu olbrzymią prędkość.
Na tym kończą się wpisy z serii Najlepsze życzenia.

Galeria

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki