Fandom

Pokémon Wiki

Pierce

2977stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Pierce
250px
フリント Flint
Informacje
Płeć Męska
Kolor oczu Oliwkowy
Kolor włosów Granatowy
Miasto Nieznane
Region Nieznany
Członek Zespołu R
Ranga Elitarny oficer
Debiut Starcie rywali w Klubie Bitew!
Postać

Pierce jest członkiem Zespołu R, który zadebiutował w odcinku Starcie rywali w Klubie Bitew!.

Historia

Został wspomniany w odcinku Axew w opałach!, gdzie został wysłany przez Giovanniego, by pomógł Jessie, Jamesowi i Meowthowi w misji. W odcinku Starcie rywali w Klubie Bitew!, gdy Jessie, James i Meowth zostali zatrzymani przez Oficer Jenny i innych policjantów, Pierce przyjechał jako kierowca ciężarówki i odjechał z trio. Oficer Jenny i policja ścigali ich, aż natknęli się na zepsutą drogę. Ciężarówka przewróciła się, spadła na ziemię i eksplodowała poniżej. Jednakże grupa uciekła z plecakami odrzutowymi, a Pierce dał im teczkę i odleciał.

Pojawił się ponownie w odcinku Domek dla Dwebble'a!, gdzie dał trio rozkaz udać się do placówki badawczej. Potem spotkał się z nimi ponownie, gdy Jessie wręczyła mu pewien przedmiot. Spotkał się z trio ponownie w odcinku Noc w muzeum miasta Nacrene! w Nacrene i dał im rozkaz podmienić meteoryt, który otrzymali w odcinku Przybywa brygada Trubbisha!.

Następnie pojawił się w odcinku Scraggy się wykluwa!, gdzie powiedział grupie, aby spotkali się z nim. Pojawił się w helikopterze i trio skoczyło na pokład. Zaprowadził ich do doktora Zagera, który zbadał meteoryt i powiedział im, że jego materiał nie pochodzi z tego świata.

Po raz kolejny pojawił się w odcinku Inwazja Venipede'ów! z Jessie, Jamesem, Meowthem i dr Zagerem w helikopterze nad Pustynnym Kurortem, gdzie w końcu znalazł meteoryt.

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki