Wikia

Pokepédia

Pidove

Komentarze0
2557stron na
tej wiki

Szablon:Pokemon Pidove to Pokémon o typach normalnym i latającym. Ewoluuje w Tranquilla, który z kolei przekształca się Unfezanta.

Biologia

Fizjologia

Pidove jest głównie czarnym Pokémonem gołąbkiem. Ma duże, owalne oczy ze złotymi tęczówkami, a jego zaokrąglona głowa ma kolczasty układ trzech piór wystających od góry. Ma krótki, czarny dziób z obłą różowych woskówek, z czarną plamą na karku i szerokim obszarem w kształcie serca na piersi.

Różnice płci

Brak.

Zdolności specjalne

Zachowanie

Pidove nie są szczególnie inteligentne. Pidove zawsze słuchają poleceń trenera, ale nie zawsze rozumieją je. Nie są one przyciągane błyszczące przedmioty. Stada Pidove'ów mogą się bardzo głośne.

Siedlisko

Żyją w miastach. Pidove lubią towarzystwo, więc wiele z nich zbierają się w parkach i placach.

Dieta

W anime

Ważniejsze występy

Pidove Asha

W Nadchodzą Iris i Axew!, Ash został zaatakowany przez stado Pidove'ów, które później odleciało, a jeden z nich pozostał. Walczył i ostatecznie złapał ją. Przekształciła się w Tranquill w mieście Castelia.

Drugoplanowe role

Stado Pidove pojawił się w odcinku W cieniu Zekroma!. Ash próbował złapać jednego w Nadchodzą Iris i Axew!, ale został zaatakowany przez innych członków stada. Po tym stado odleciało z wyjątkiem jednego z grupy.

Wiele Pidove'ów pojawiło się w odcinku Sandile w natarciu! z wieloma Patratami i Deerlingami, gdzie potrzebowali pomocy Asha i jego przyjaciół.

Wiele Pidove'ów pojawiło się pod opieką Bobby'ego w centrum opieki dziennej.

Pidove pojawili się w kilku innych epizotycznych rolach.

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
BW002 Pidove, Pokémon Gołąbek. Brukające stada Pidove'ów potrafią być bardzo głośne. Pidove'y nie zbierają lśniących przedmiotów.
Na tym kończą się wpisy z serii Najlepsze życzenia.

Galeria

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki