Wikia

Pokémon Wiki

Pidgey

2869stron na
tej wiki
Komentarz1
015MS.png Beedrill
Pokémon
Pidgeotto 017MS.png
#016
Generacja I
Pidgey
ポッポ Poppo
016MS.png
Pidgey.png

Pokémon Ptak
Typy
NormalLot
Zdolności
Spostrzegawcze Oko Wielkie Dziobanie
Ukryta Zdolność
Grupa hodowli
Latające
Statystyka płci

Na jedną samice przypada jeden samiec.

Waga Wzrost
1,8 kg 0,3 m
Statystyki
HP
40
Atak
45
Obrona
40
Sp. Atak
35
Sp. Obrona
35
Szybkość
56
Styl Ciała Odcisk łapy
Body09.png Plik:F016.png
Linki zewnętrzne
Smogon: Pidgey

Pidgey to pokemon typu normalnego i latającego. Może ewoluować w Pidgeotto a, po czym w Pidgeota.

Biologia

Fizjologia

Pidgey jest wzorowany na gołębiu. Nad oczami ma jasne pióra, a za oczami-czarne. Posiada różowy, krótki dziób. Na piersi ma kępkę piórek, nie występującą u jego wyższych ewolucji. Jego nogi są tego samego koloru co dziób i mają po trzy palce-po dwa z przodu, po jednym z tyłu. Ogon Pidgeya dieli się na trzy części. Ciało tego pokemona jest brązowe, z wyjątkiem jasnych piór nad oczami oraz brzuchem, twarzą i końcówkami skrzydeł koloru beżowego.

Różnice płci

Brak.

Umiejętności specjalne

Dzięki swojej zdolności Pidgeyowi niemożna obnizyć celności ani obrony. Często używa swoich skrzydeł aby wzniecić tumany kurzu zamiast atakować.

Charakter i usposobienie

Pidgey jest bardzo potulnym Pokemonem. Pokemon ten jest idealnym celem dla początkujących trenerów. Najczęściej podróżują w dużych stadach aby chronić się przed zagrożeniami.

Środowisko naturalne

Dzikie Pidgeye można najczęściej spotkać w lasach, na łąkach. chowają się w koronach t=drzew aby uniknąć niebezpieczeństwa.

Odżywianie

Tak jak większość Pokémonów, Pidgeye mogą jeść wszystko co nie jest trujące i za twarde. Ale najczęściej jedzą nasiona i ziarna roślin.

W anime

Główne role

-Pidgey miał swój debiut już w Pokemon wybieram cię!. -Casey miała Pidgeya w odcinku Co dwie głowy to nie jedna.

Drugoplanowe role

-Dużo Pidgey'ów pojawiło się w odcinku Rodzinna tradycja, gdzie służyły do przenoszenia wiadomości. -Pidgeye pojawiły się w odcinku Lećmy na księżyc. -W odcinku Kim pan jest, profesorze Oak? prof. Oak miał Pidgeya.

Pokédex

Często spotykany w lasach i polach.posiada on bardzo łagodne usposobienie. W razie zagrożenia, ten Pokemon macha skrzydłami, zbudzając tumany piasku i kurzu, prawie nigdy nie atakuje. Mniejsi oponenci zostają zdmuchnięci przez podmuchy wiatru, tego typu zachowanie pozwala mu też na zdobycie pożywienia-wywiewa on małe insekty z ich kryjówek.Pidgey posiada niezwykle silny zmysł orientacji. Nieważne jak daleko od swojego gniazda zostanie on zabrany, zawsze jest on w stanie wrócić z powrotem.

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki