Wikia

Pokepédia

Pidgey

Komentarze0
2535stron na
tej wiki
015 mini Beedrill #016
Pidgey
Pidgeotto 017 mini
016 mini Pidgey
16
Informacje ogólne
Nazwa jap. {{{jap}}}
Wymowa Pidgej
Generacja 1
Ewoluuje z Brak
Ewoluuje w Pidgeotto
Pokédex
Narodowy #016
Johto #010
Hoenn Nieznany
Sinnoh Nieznany
Unova Nieznany
Kalos Nieznany
Informacje biologiczne
Klasyfikacja Pokémon mały ptak
Typ NormalLot
Zdolność Wprawne oko
Ukryta zdolność {{{ukryta zdolność}}}
Wzrost 0.3m
Waga 1.8kg
Grupa jaja {{{grupa}}}
Płeć Samiec i samica
Kolor brązowo-biały
Styl ciała Body09
Odcisk łapy {{{łapa}}}
Ryk Odtwórz
Pozostałe informacje
Współczynnik złapania {{{złapanie}}}
Liczba kroków do wyklucia {{{kroki}}}
Szybkość podnoszenia poziomu {{{szybkość poziomu}}}
Bazowa wartość przyjaźni {{{przyjaźń}}}

Pidgey to pokemon typu normalnego i latającego. Może ewoluować w Pidgeotto a, po czym w Pidgeota.

Biologia

Fizjologia

Pidgey jest wzorowany na gołębiu. Nad oczami ma jasne pióra, a za oczami-czarne. Posiada różowy, krótki dziób. Na piersi ma kępkę piórek, nie występującą u jego wyższych ewolucji. Jego nogi są tego samego koloru co dziób i mają po trzy palce-po dwa z przodu, po jednym z tyłu. Ogon Pidgeya dieli się na trzy części. Ciało tego pokemona jest brązowe, z wyjątkiem jasnych piór nad oczami oraz brzuchem, twarzą i końcówkami skrzydeł koloru beżowego.

Różnice płci

Brak.

Umiejętności specjalne

Dzięki swojej zdolności Pidgeyowi niemożna obnizyć celności ani obrony. Często używa swoich skrzydeł aby wzniecić tumany kurzu zamiast atakować.

Charakter i usposobienie

Pidgey jest bardzo potulnym Pokemonem. Pokemon ten jest idealnym celem dla początkujących trenerów. Najczęściej podróżują w dużych stadach aby chronić się przed zagrożeniami.

Środowisko naturalne

Dzikie Pidgeye można najczęściej spotkać w lasach, na łąkach. chowają się w koronach t=drzew aby uniknąć niebezpieczeństwa.

Odżywianie

Tak jak większość Pokémonów, Pidgeye mogą jeść wszystko co nie jest trujące i za twarde. Ale najczęściej jedzą nasiona i ziarna roślin.

W anime

Główne role

-Pidgey miał swój debiut już w Pokemon wybieram cię!. -Casey miała Pidgeya w odcinku Co dwie głowy to nie jedna.

Drugoplanowe role

-Dużo Pidgey'ów pojawiło się w odcinku Rodzinna tradycja, gdzie służyły do przenoszenia wiadomości. -Pidgeye pojawiły się w odcinku Lećmy na księżyc. -W odcinku Kim pan jest, profesorze Oak? prof. Oak miał Pidgeya.

Pokédex

Często spotykany w lasach i polach.posiada on bardzo łagodne usposobienie. W razie zagrożenia, ten Pokemon macha skrzydłami, zbudzając tumany piasku i kurzu, prawie nigdy nie atakuje. Mniejsi oponenci zostają zdmuchnięci przez podmuchy wiatru, tego typu zachowanie pozwala mu też na zdobycie pożywienia-wywiewa on małe insekty z ich kryjówek.Pidgey posiada niezwykle silny zmysł orientacji. Nieważne jak daleko od swojego gniazda zostanie on zabrany, zawsze jest on w stanie wrócić z powrotem.

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki