Wikia

Pokepédia

Pidgeot Asha

Dyskusja0
2518stron na
tej wiki
Pidgeot Asha
Ash Pidgeot
サトシのピジョット Satoshi's Pigeot
Informacje
Debiut Ash złapał Pokémona
Miejsce złapania Las Wertański
Płeć Nieznana
Umiejętność Nieznana
Wypuszczony w Panika na przyjęciu w Alabastii
Aktualna lokalizacja Las Wertański
017 mini018 mini
Ten Pokémon spędził 78 odcinków jako Pidgeotto.
[[{{{gatunek}}}|Zobacz więcej informacji na temat tego gatunku]]
Pidgeot Asha był trzecim Pokémonem złapanym przez Asha Ketchuma podczas podróży po Kanto.

Historia

Ash złapał Pidgeota jako Pidgeotto w Lesie Wertańskim. Był pierwszym latającym Pokemonem Asha, ale nie był wykorzystany wiele razy, najwyżej do zdmuchnięcia Ściany Dymu, przedziurawienia balonu Zespołu R lub do znalezienia drogi. Mimo to, brał udział w wielu bitwach na Stadionach w Kanto. Walczył w Sali Marmorii i Parmanii, zdobył ważne zwycięstwo, pokonując Rhydona w walce Asha o Odznakę Ziemi, walczył ze Starmie Misty, gdy Ash rywalizował o Odznakę Kaskady, a także prowadził Pikachu do walki z gigantycznym Tentacruelem w odcinku Tentacool i Tentacruel.

Kiedy Ash wrócił do Alabastii po Lidze Indygo, napotkał starego wroga. Spearow, który atakował Asha pierwszego dnia jego podróży, rozwinął się w Fearowa i prowadził inne dzikie Spearowy do ataku na stado Pidgey'ów. Po tym jak był ranny, próbując doprowadzić do bezpieczeństwa Pidgey'ów, Pidgeotto ewoluował w Pidgeota i razem z innymi Pidgey'ami i Pidgeotto pokonał Fearowa i Ash zostawił go na straży dzikich Pidgey'ów. Obiecał, że gdy skończy podróż po Wyspach Pomarańczowych, wróci po niego, jednak jeszcze nie spełnił tej obietnicy.

Ruchy

Ruchy improwizowane

  • Kontratak Porywem Wiatru: odmiana Porywu Wiatru, używana do unikania wroga. Ta technika została użyta tylko raz przez Pidgeotto Asha w odcinku Ash złapał Pokémona. Pidgeotto uderza skrzydłami, tworząc mały przepływ powietrza wokół skrzydeł, zmuszając do odejścia wroga.

Ciekawostki

  • Ash postanawia zostawić go jako strażnika jego braci, obiecując wrócić po niego, lecz jak dotąd nie spełnił tej obietnicy.

Galeria

Podobne artykuły

Więcej od Wikii

Losowa wiki