Fandom

Pokémon Wiki

Pete Pebbleman

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

File-Pete Pebbleman.png

Pete Pebbleman

Pete Pebbleman jest Trenerem z Marmorii, który uczestniczył w Konferencji Błękitnego Wzgórza.

Był trzecim przeciwnikiem Asha w Lidze Indigo. Pojawił się w odcinku Ogień i lód. Ash walczył z nim na polu lodowym. Cloyster Pete'a prawie pokonał Kinglera, starając się znosić ataki Kinglera, jednak Kingler okazał się zbyt silnym.

Następnie Pete wybrał Arcanine'a. Pomimo niekorzystnej sytuacji typu, Arcanine Pete'a łatwo pokonał Kinglera. Pikachu został wysłany do walki. Podczas gdy Pikachu używał Przyspieszenia, by zmylić Arcanine'a, Arcanine topił lód w celu uniknięcia Pikachu. Pikachu zanurkował w wodzie i Arcanine został wstrząśnięty Elektrowstrząsem i przegrał. Z powodu przegrania, Pete został wyeliminowany z turnieju.

Pokémony

Pete Pebbleman's Cloyster.png Cloyster

Cloyster pojawił się tylko w odcinku Ogień i lód, gdzie w trzeciej rundzie Ligi Indigo rywalizował z Kinglerem Asha na Polu Lodowym po tym, jak każdy wygrał jedną bitwę. Kingler rozpoczął Krabo Młotem, ale Cloyster użył Schowania. Kingler atakował młotem jego powłokę, aż do momentu, gdy powłoka Cloystera pękła i zemdlał.

Cloyster zna tylko Schowanie.

Debiut Ogień i lód
Pete Pebbleman's Arcanine.png Arcanine

Arcanine pojawił się tylko w odcinku Ogień i lód, gdzie w trzeciej rundzie Ligi Indigo rywalizował z Kinglerem Asha na Polu Lodowym po tym, jak Cloyster został pokonany. Kingler używał Bąbelków, ale Arcanine uniknął ataku i użył Gniewu Smoka, pokonując Kinglera. Następnie Ash wysłał Pikachu, który użył Przyspieszenia. Arcanine użył Ognistego Strzału, ale nie mógł dorównać szybkości Pikachu. Lód zaczął się topić i zmienił się w wodę. Pikachu nurkował pod wodą i przy użyciu Elektrowstrząsu pokonał Arcanine'a, a Ash wygrał swoje trzecie zwycięstwo.

Arcanine zna Gniew Smoka i Ognisty Strzał.

Debiut Ogień i lód

Pete jest również właścicielem co najmniej jeszcze jednego nieznanego Pokémona, który jest najprawdopodobniej typem wodnym lub lodowym.

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki