Fandom

Pokémon Wiki

Persian

3190stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
052MS.png Meowth
Pokémon
Psyduck 054MS.png
#053
Generacja I
Persian
ニペルシアン Persian
053MS.png
Persian.png
Persian
Persian Alola.png
Persian Alolański

Pokémon Drapiący kot
Typy
Normal
Persian
Mrok
Persian Alolański
Zdolności
Kolekcjoner Futrzany Płaszcz
Persian Alolański

Zniechęcenie
Ukryta zdolność
Grupa hodowli
Lądowe
Statystyka płci

Na jedną samice przypada jeden samiec.

Waga Wzrost
32,0 kg 1,0 m
Statystyki
HP
65
Atak
70
Obrona
60
Sp. Atak
65
Sp. Obrona
65
Szybkość
115
Styl Ciała Odcisk łapy
Body08.png Plik:F053.png
Linki zewnętrzne
Smogon: Persian

Persian to Pokémon typu Normal. Ewoluuje z Meowtha .

Biologia

Zachowanie

Mimo iż uważane są za dystyngowane i eleganckie stworzenie, są bardzo trudne we współżyciu. Pod maską spokojnego stworzenia kryje się bowiem okrutny łowca. Ma zmienny humor - potrafi zaatakować nawet swojego Trenera, i to bez widocznej przyczyny. Jeżeli jego ogon jest zupełnie prosty, powinno się unikać jakiegokolwiek kontaktu z tym Pokemonem. Jest znany ze swej brutalności - potrafi dla zabawy rozerwać na strzępy swoją zdobycz.Persian chodzi z gracją i elegancją, niczym dumna królowa. Pomimo, że jego futro ma wielu zwolenników, ciężko hodować go jako zwierzątko domowe z powodu jego kapryśnej i podłej natury. W tym delikatnym, giętkim i eleganckim ciele mieści się barbarzyńska dusza. Chłoszcze ogonem i drapie z byle powodu. Rozedrze swą ofiarę na kawałki według własnej zachcianki. Atakuje natychmiastowo, bez ostrzeżenia. Kamień szlachetny na czole Persiana świeci niezależnie od niego. Jego gibkie mięśnie pozwalają mu na bezszelestne chodzenie. Persian ma na pyszczku 6 wąsów, które nadają mu hardy wygląd. Wąsy te wyczuwają ruchy powietrza, co pozwala Pokemonowi badać otoczenie. Staje się potulny, jeśli złapie się go za wąsy. Jednak nie wykorzystuje zazwyczaj swych umiejętności. Większośc Persianów jest nie wyobrażalnie leniwa.Nazwa Persiana istnieje w języku angielski (prawdopodobnie jako jedyny gatunek Pokémona). Oznacza ona persa (jako rasę kota). Może tu być także niewielkie nawiązanie do "purr" co w j. angielskim jest onomatopeją mruczenia.

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki