Fandom

Pokémon Wiki

Pelipper

3103strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Pokémon Pelipper to Pokémon typu woda i lot. Ewoluuje z Wingulla.

Biologia

Fizjologia

Pelipper ma biało-pierzaste ciało, żółty spód i niebieskie końcówki skrzydeł oraz górę głowy. Ma duże skrzydła, małe błękitne nogi i krótki ogon. Najbardziej zauważalną cechą Pelippera jest ogromny dziób, którego używa do różnych celów.

Różnice płci

Brak.

Specjalne zdolności

Pelipper może przechowywać różne przedmioty w wielkim dziobie. Pelipper ma dostęp zarówno do wodnych jak i latających ataków, a jako że jest w pełni rozwiniętym stworkiem, może nauczyć się silnych ataków, takich jak Hiper Promień czy Giga Wstrząs.

Zachowanie

Pelipper szuka żywności podczas lotu. Kiedy ją znajdzie, nurkuje do morza, aby zebrać liczne produkty żywnościowe wraz z wodą jednym ruchem przy użyciu swojego wielkiego dzioba. Następnie wszystko połyka jednym wielkim haustem.

Siedlisko

Pelippery gnieżdżą się na stromych skałach leżących na morzu, ale często są również widoczne w pobliżu ujścia rzek i stoczni.

Dieta

Tak jak każdy Pokémon, Pelipper nie pogardzi karmą dla Pokémonów i jagodami. Jako że jest Pokémonem ptakiem morskim, można przyjąć, że jego dieta składa się głównie z ryb.

W anime

Ważniejsze występy

W odcinku Dziób pełen Pokéballi, trener o imieniu Anthony posiadał Pelippera, którego stosował w walce z wyzywającymi go trenerami. Anthony okazał się oszustem, gdyż umieszczał w dziobie Pokémona Poké Balle innych stworków, przez co Pelipper używał ataków, których normalnie nie może poznać.

W odcinku Podniebna walka!, Winona użyła Pelippera w walce z Ashem podczas bitwy w siłowni Fortree.

Drugoplanowe role

Pelippery pojawiły się w wielu epizodycznych rolach, głównie na tle morskiego krajobrazu.

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
AG010 Pelipper, Wodny Ptasi Pokémon. Pelipper może przenosić w sobie małe rzeczy na duże odległości. Kiedy się zmęczy, nurkuje.
Na tym kończą się wpisy z serii Advanced Generation.

Galeria

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki