FANDOM

PokémonPawniard jest Pokémonem typu mrocznego i stalowego. Rozwija się w Bisharpa.

Biologia

Fizjologia

Pawniard ma okrągłą czerwoną głowę przypominającą hełm z ostrzem rozciągającym się od przodu. Jego twarz jest czarna z żółtymi oczami. Ma czarny tors z czterema stalowymi kolcami, z dwoma po obu stronach, połączonymi stalowymi żebrami. Jego ramiona są czerwone i zakończone nożami. Ostrza te mogą być skrócone, gdy nie są wykorzystywane do atakowania. Jego nogi są czerwone z dwoma palcami na każdej stopie.

Różnice płci

Brak.

Specjalne zdolności

Pawniard jest biegły w walkach i wbija swoje noże we wroga.

Zachowanie

Pawniardy żyją w grupach prowadzonych przez Bisharpy, które dają im rozkazy. Kiedy grupa spotyka ofiarę, Pawniard pozwala liderowi Bisharpowi przeprowadzić końcowy atak.

Siedlisko

Pawniardy żyją w grupach i słuchają lidera Bisharpa.

Dieta

Tak jak każdy Pokémon, Pawniard nie pogardzi karmą dla Pokémonów lub jagodami. Pawniardy i ich ewolucja są mięsożerne i polują w grupach.

W anime

Główne występy

Pawniard Georgii

Pawniard zadebiutował w anime w odcinku Cilan kontra Trip, Ash kontra Georgia! pod własnością Georgii. Walczył ze Snivy Asha w drugiej rundzie turnieju Klubowych Bitew.

Występy drugorzędne

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
BW040 Pawniard, Pokémon Ostre Ostrze. Całe ciało Pawniardów jest zbudowane z ostrzy, które używane są do rażenia przeciwników.
Na tym kończą się wpisy z serii Najlepsze życzenia.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki