Wikia

Pokepédia

Patrat

Komentarze0
2546stron na
tej wiki

Szablon:Pokemon Patrat to Pokémon typu normalnego. Ewoluuje w Watchoga.

Biologia

Fizjologia

Patrat to Pokémon gryzoń, który przypomina wiewiórkę. Ma brązowy brzuch i twarz. Jego ogon jest długi i prosty z niechlujną, białą końcówką. Posiada duży ząb, który wystaje z paszczy. Patrat ma płaską twarz, a jego policzki są bardzo okrągłe. Jego uszy są małe, a głowa ma czarny pas, który zakrywa oczy, które mają czerwone tęczówki z żółtymi pierścieniami i czarnymi źrenicami. Jego nogi są ​​małe i czarne, z trzema palcami.

Różnice płci

Brak.

Patrat może używać tunelu dzięki czemu przy połączeniu ze swoją dużą prędkością jest praktycznie nie do schwytania.Może używać również gryzienia.

Zachowanie

Patraty są bardzo świadome i ostrożne co do otoczenia i stoją zawsze na straży, inaczej czują się niepewnie. Jeśli poczują zbliżające się niebezpieczeństwa, sygnalizują towarzyszy za pomocą ogona. Przechowują żywności w policzkach dla przyszłych celów.

Siedlisko

Grupy Patratów żyją w koronach drzew. Są również pokazane żyjąc w tunelach w ziemi.

Dieta

Patraty cieszą się z jedzenia jabłek.

W anime

Patrat zadebiutował w odcinku W cieniu Zekroma!, pojawiając się w grupie. Wiele Patratów pojawiło się także w Nadchodzą Iris i Axew!.

Ważniejsze występy

Drugoplanowe role

Wiele Patratów pojawiło się w odcinku Sandile w natarciu! z wieloma Pidove'ami i Deerlingami, gdzie potrzebowali pomocy Asha i jego przyjaciół.

Para Patratów dokonała niewielkiego wyglądu w odcinku Sewaddle i Burgh w Bezkresnym Lesie!, gdzie Burgh był w stanie uzdrowić chorego Patrata.

Trzy samce Patraty pojawili się na początku odcinka Zniewalająca Emolga!, gdzie gromadzili jabłka. Ich zbiór został skradziony przez żarłoczną Emolgę, która oszukała ich Przyciąganiem.

Omega użył swojego Patrata w turnieju Dona George'a, lecz przegrał.

Patrat pojawił się także w wielu innych epizodycznych rolach.

Galeria

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki