Fandom

Pokémon Wiki

Passimian

3055stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
#000
Generacja VII
Passimian
ナゲツケサル Nagetsukesaru
000MS.png
Passimian.png

Pokémon Zespołowy
Typy
Walka
Zdolności
Odbiorca
Grupa hodowli
Statystyka płci

Żaden z nich nie posiada płci.

Waga Wzrost
82,8 kg 2,0 m
Statystyki
HP
0
Atak
0
Obrona
0
Sp. Atak*
0
Sp. Obrona*
0
Szybkość
0
Styl Ciała Odcisk łapy
BodyUnknown.png
Linki zewnętrzne
Smogon: Passimian

Passimian (jap.: ナゲツケサル Nagetsukesaru) - Pokémon wprowadzony w VII generacji o typie Walka.

Biologia

Passimian żyje w grupach składających się od 20 do 30 osobników, które podążają za przywódcą. Najważniejszy z nich zawsze poszukuje jedzenia w grupie 10 innych najsilniejszych osobników. Stado Passimianów pracuje w zespole, a przywódca wybiera znak jaki będą nosić członkowie jego stada na ramionach.

Całe stado musi przejść przez trening, który ma udoskonalić koordynację jego członków i ich umiejętności w zbieraniu jagód. Okazuje się jednak, że ten trening jest tak trudny, że niektóre Passimiany decydują się uciec ze stada.

Ciskanie jagodami to sposób ich walki. Zdarza się, że działając w grupie, przekazują między sobą jagody dezorientując wroga. Passimiany rzucają nie tylko twardymi jagodami, ale również używają tych miękkich, które mają za zadanie ograniczyć widzenie przeciwnika.

Passimian wymaga od swojego trenera zdolności w byciu liderem. Przygląda się on formie trenera, kiedy ten rzuca Poke Ballem i decyduje się nie wykonywać rozkazów od trenerów o słabej formie.[1]

Ciekawostki

Pochodzenie

Passimian wydaje się być oparty na lemurze, dokładnie na gatunku wari lub siface.

Etymologia

Passimian może być kombinacją słów pass i simian.

Nagetsukesaru może być kombinacją słów 投げつける nagetsukeru i 猿 saru.

Przypisy

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki