Fandom

Pokémon Wiki

Paris

3105stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Paris.png

Paris

Paris (jap. パリス Parisu, ang. Paris) — postać z odcinka Stylowe wejście.

Historia

Paris spotkała się z Ashem i przyjaciółmi przed siłownią w Hearthome, gdzie zasugerowała Dawn i Ashowi wziąć udział w Kolekcjach Hearthome.

Paris jest studentką Hermiony. Była jednym z sędziów w Kolekcjach Hearthome. Jest również znaną Poké Stylistką. Często stosuje francuskie wyrażenie "très bien".

W odcinku Wspomnienia utkane są ze szczęścia! pojawiła się na okładce magazynu z Lopunny i na zdjęciach z Dawn, jej Lopunny i Hermioną w domu Johanny.

Pokémony

428 mini.png Lopunny
Paris Lopunny.png Lopunny jest jedynym znanym Pokémonem Paris. Po raz pierwszy pojawił się przed siłownią Hearthome, gdzie wyszedł z limuzyny z Paris, po tym jak Ash dowiedział się, że Fantina nie wróciła. Paris zaprosiła Dawn i Asha do wzięcia udziału w Kolekcjach Hearthome z Buneary i Pikachu.

Lopunny pojawił się w czasie zawodów, gdy Zespół R próbował ukraść wszystkie akcesoria. Lopunny łatwo uszkodził robota, a następnie pokonał Zespół R podwójnym skokiem z pomocą Buneary.

Jest później widziany w odcinku Wspomnienia utkane są ze szczęścia! w domu Johanny na okładce magazynu z Paris, a następnie na obrazie na ścianie wraz z Hermioną, Buneary, Paris i Dawn.

Lopunny zna takie ruchy jak Ukryta Moc i Skok.

Dubbing

Kraj Aktor(ka)
Japonia 生天目仁美 Hitomi Nabatame
Stany Zjednoczone Bella Hudson
Polska Julita Kożuszek

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki