Fandom

Pokémon Wiki

Pansear Chiliego

3102strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij
Pansear Chiliego
ポッドのバオップ Pod's Baoppu
Chili Pansear.png
Informacje
Płeć Nieznana
Zdolność Obżarstwo
Trenerzy Chili
Obecna lokalizacja Z Chilim
Historia
Debiut Trzech Liderów, potrójne problemy!
[[Plik:{{{Form1}}}MS.png]]
Ten Pokémon nigdy nie ewoluował.

Pansear Chiliego to jedyny znany Pokémon jednego z Liderów Sali w Striaton, Chiliego.

Historia

Chili and Pansear.png

Chili i Pansear

Pansear jest jedynym znanym Pokémonem Chiliego. Po raz pierwszy pojawił się, gdy Chili pokazał go i Ash zeskanował go w Pokédexie.

Był to pierwszy Pokémon użyty w walce z Ashem w sali. Ataki Tepiga nie zrobiły wiele szkód Pansearowi, ale Pansear uderzył ciężko Tepiga ciężko Ognistym Ciosem, Miotaczem Płomieni i Tunelem. Jeden z Tuneli Panseara wystrzelił Tepiga w powietrze. Ash kazał mu użyć Akcji do wskoczenia w utwór, w którym był Pansear i udało mu się ugryźć ogon Panseara. Tepig następnie wirował Pansearem i rzucił go na ziemię, używając pomyślnie Żaru, a następnie pokonał go potężną Akcją.

W odcinku Starcie rywali w Klubie Bitew! okazało się, że Pansear walczył z Servine'em Tripa w walce w sali i przegrał. Przyjmuje się także, że został pobity przez jednego z Pokémonów Burgundy, gdy Chili był liderem sali, ponieważ zdobyła Odznakę Tria przed odcinkiem Zemsta Znawczyni!.

Pansear powrócił w W imię braterskiej miłości!, gdy Chili przybył do miasta Driftveil do walki z Cilanem. Pansear z radością powitał Pansage'a, a podczas bitwy objawił, że nauczył się Płomiennego Ładunku i Ognistego Strzału. Pomimo przewagi typu, przegrał. Pansage pomógł stanąć mu na nogi, a gdy Chili próbował przywołać Panseara, Pansear uniknął światła Poké Balla, a Chili skarcił go za przegraną. Wściekły, Pansear zaatakował Chiliego i uciekł. Po rozmowie Cilana z Cressem i dowiedzeniu się o sytuacji Chiliego, bracia znaleźli Panseara jedzącego jabłka na drzewie. Kiedy Chili poprosił Panseara, by przyszedł i porozmawiał, Pansear rzucił jabłkiem w niego, więc Pansage wspiął się na drzewo i próbował z nim porozmawiać. Chili następnie wspiął się na drzewo i przeprosił Panseara mówiąc, że chce pomóc mu w treningu. Pansear przyjął jego przeprosiny i para zaczęła korzystać z porad Cilana.

Chili Pansear training.png

Pansear trenuje, by nauczyć się Słonecznego Promienia

Cilan zaproponował Pansearowi, że powinien nauczyć się nowego ruchu, ponieważ wszystkie jego ruchy były ogniste i nieodpowiednie, aby bronić go przed wodnymi Pokémonami. Tak więc zespół postanowił pomóc Pansearowi nauczyć się Słonecznego Promienia, a wszyscy zaczęli trenować z nim. Najpierw prace polegały na pochłanianiu energii słonecznej, a następnie Pansage uczył go, jak wykorzystać energię, by stworzyć strumień światła. Pansear próbował, ale nie udało mu się z powodzeniem wykorzystać Słonecznego Promienia, więc generalnie trenował na treningu siłę. Pod koniec sesji treningowej był w stanie z powodzeniem wykonać Słoneczny Promień. Uradowany, Ash wyzwał Chiliego na mecz, aby zobaczyć o ile silniejszy stał się Pansear. Pansear następnie walczył przeciwko Oshawottowi Ash i udało mu się go pokonać. W końcu, Pansear wskoczył w ramiona Chiliego. Para następnie podziękowała Cilanowi i Pansage'owi za pomoc i pożegnała ich.

Ruchy

Pansear używa Ognistego Strzału Ruch Pierwsze pojawienie
Chili Pansear Fire Blast.png
Miotacz Płomieni Trzech Liderów, potrójne problemy!
Ognisty Cios Trzech Liderów, potrójne problemy!
Tunel Trzech Liderów, potrójne problemy!
Nitro Ładunek W imię braterskiej miłości!
Ognisty Strzał W imię braterskiej miłości!
Słoneczny Promień W imię braterskiej miłości!

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki