FANDOM

Pansage Cilana
デントのヤナップ Dento no Yanappu
Cilan Pansage.png
Informacje
Płeć Samiec
Zdolność Obżarstwo
Trenerzy Cilan
Obecna lokalizacja Z Cilanem
Historia
Debiut Trzech liderów, potrójne problemy!
[[Plik:{{{Form1}}}MS.png]]
Ten Pokémon nigdy nie ewoluował.

Pansage był pierwszym poznanym Pokémonem Cilana. Zadebiutował w odcinku Trzech liderów, potrójne problemy!.

Historia

Unova

Pansage to najlepszy Pokémon Cilana. Pojawia się po raz pierwszy w odcinku Trzech Liderów, potrójne problemy!, gdzie Cilan pokazał go Ashowi, który skanował go na swoim Pokédexie przed walką.

Pansage był trzecim i ostatnim Pokémonem w walce przeciwko Ashowi w sali Striatonu. Walczył z Oshawottem Asha. Oshawott był przestraszony Pansagem na początku, ale po kilku zachętach Asha i Pikachu postanowił walczyć. Pansage uniknął wszystkich ataków z łatwością i uderzył Oshawotta Nasiennym Pociskiem i Gryzieniem. W końcu Oshawott trafił Pansage'a z powietrza Wodną Bronią. Pansage zaczął pobierać moc Słonecznego Promienia. Na ten widok Oshawott skamieniał ze strachu.

Pojawia się także w odcinku Potęga snów!, gdzie kończy swoją walkę z Oshawottem Asha przegraną.

W odcinku Axew w opałach!, Cilan użył Pansage'a w walce z Axew Iris, aby pomóc Axewowi zdobyć doświadczenie bojowe. Bitwa skończyła się, gdy Axew użył Gniewu Smoka, który spowodował wybuch, który pokonał Pansage'a, jak również innych. Został także użyty do walki ze Scolipede'em.

W odcinku Domek dla Dwebble'a!, Pansage zaprzyjaźnił się z Dwebble'em, pomagając mu w sprowadzaniu nowego domu z rąk innych Dwebble'ów. Był bardzo szczęśliwy, kiedy Dwebble zdecydował się na podróż z Cilanem, ich przyjaźń może być kontynuowana. Dodatkowo, Pansage w tym odcinku nauczył się Tunelu.

Pansage walczył przeciwko Burgundy, innej Znawczyni Pokémon i rywalce Cilana w odcinku Zemsta Znawczyni!. Pokonał jej Sawsbucka.

Cilan and Pansage.png

Cilan i Pansage

Pansage pokazał swoje umiejętności jako pływak w odcinku Znawca wędkarstwa i rybny pojedynek!. Cilan wykorzystał go w zawodach wędkarskich do walki z dzikim Basculinem w wodzie. Był w stanie pokonać przeciwnika Słonecznym Promnieniem i Cilan był w stanie go złapać. Później Pansage został użyty, aby pomóc zatrzymać Zespół R przed kradzieżą Pokémonów, które zostały zdobyte przez zawodników zawodów wędkarskich.

W odcinku Zorua w filmie "Legenda Pokémonowego Rycerza"!, Pansage pojawił się w filmie Luke'a, obok Cilana, jako główny antagonista w filmie. Później, kiedy Zespół R ukradł Zoruę, Cilan zmienił rolę w magika i pomógł uratować Zoruę.

W odcinku Zagubieni w pieczątkowym wyścigu!, Pansage współpracował z Tepigiem, gdy Ash i Cilan walczyli z Szefami Metra Ingo i Emmetem. Walcząc z Eelektrossem i Chandelure'em, Pansage korzystał z balustrady na całym polu bitwy, ale w końcu został pokonany.

W odcinku W imię braterskiej miłości!, Cilan używał Pansage'a do walki z Pansearem Chiliego. Podczas bitwy, Pansage ujawnił, że zna Kamienny Grób, którego użył do pokonania swojego przeciwnika. Później, Pansage uspokoił Panseara po tym, jak pokłócił się ze swoim trenerem. Następnie, Pansage, Cilan i inni pomogli Chiliemu i Pansearowi w treningu, a nawet Pansage nauczył Panseara swego najbardziej potężnego ataku - Słonecznego Promienia.

W Zatrzymać gniew legend! Część 1, Cilan wezwał Pansage'a, by zatrzymał Tornadusa, gdy Ash, Iris i Yūto pobiegli dalej do sanktuarium Landorusa. Jednak Pansage wkrótce został przezwyciężony przez legendarnego Pokémona, który miał przewagę typu, i został zwrócony do Poké Balla. Następnie w następnym odcinku pomógł uratować trio Kami z rąk Zespołu R, wielokrotnie używając Słonecznego Promienia.

W odcinku Cilan wkracza do akcji!, Cilan wezwał Pansage'a do uczestnictwa w symulacji 'powietrznej bitwy' Skyli. Skyla przewidziała, że Pansage nie byłby w stanie pokonać jej Latające Pokémony. Później, Pansage walczył ze Swoobatem Skyli i szybko przegrał.

Pansage był wybranym Pokémonem Cilana na turnieju znanym jako Kluboeksplozja. Walczył z Gothoritą Flory w odcinku Pora na Kluboeksplozję! w pierwszej rundzie. Po zderzeniu jego Słonecznego Promienia z Psycho Szokiem Gothority, Pansage był w stanie wygrać bitwę, używając Tunelu w objęciu dymu utworzonego w wyniku uderzenia. W Kluboeksplozja emocji! Pansage walczył z Sawkiem Stephana w drugiej rundzie, gdzie przegrał, a Cilan odpadł z zawodów.

W odcinku Walka o Puchar Świata Juniorów! , Pansage został użyty w pierwszej rundzie Pokémonowym Pucharze Świata Juniorów przeciwko Galvantuli Shepherda i wygrał bitwę. Tak więc Cilan awansował do drugiej rundy.

W odcinku Walka o przetrwanie Unovy! pomaga Ashowi i innym zatrzymać legendarne trio, które pod kontrolą Giovanniego traci kontrolę nad sobą i niszczy wszystko na swojej drodze. Po trudnej walce trio osiąga spokój, a Zespół R opuszcza Unovę.

Wyspy Decolore

W odcinku Obrona sali Striatonu! Pansage ponownie spotyka Panseara Chiliego i Panpoura Cressa. Następnie toczy walkę z Abomasnowem Morany, która ma zamiar odebrać Cilanowi tytuł lidera sali w Striatonie. Po ciężkiej walce Pansage'owi udało się pokonać lodowego Pokémona.

Johto

W odcinku specjalnym Cilan używa Pansage'a do walki ze złowionym Gyaradosem, ale Pansage szybko zostaje ranny, więc chłopak zabiera go do Centrum Pokémon. Po odzyskaniu sił Pansage ponownie próbuje zatrzymać tego samego Gyaradosa, który wymknął się spod kontroli i siał spustoszenie w mieście. Udało mu się go uspokoić, używając Gwizdu Trawy.

Osobowość i cechy

Plik:Pansear and Pansage.png
Podobnie jak jego trener, Pansage jest dobry i wesoły wobec innych. Był cierpliwy i delikatny podczas walki w bardzo niekorzystnej sytuacji z Axew w odcinku Axew w opałach! jak również w walce z dzikim Venipede'em w Inwazja Venipede'ów!. Nie miał problemu z dostosowaniem własnej siły ataku na tych Pokémonów. Okazał się również bardzo wyrozumiały w odcinku Domek dla Dwebble'a!, gdzie nie miał urazy do Dwebble'a, mimo że ten zadał mu obrażenia i ostatecznie się źle poczuł. Może jednak być również bardzo konkurencyjny jak widać w odcinku Zemsta znawczyni!, gdy walczył przeciwko Sawsbuckowi Burgundy, jak również posiada szybki gniew jak widać w odcinku Emolga i nowa Elektro Zmiana!, gdy został nagle zaatakowany podczas drzemki i pokonał Minccino bez podania przyczyny.

W odcinku W imię braterskiej miłości! ujawniono, że Pansage ma bliskie stosunki z Pansearem Chiliego. Dwójka szczęśliwie przywitała się uściskiem dłoni. Później Pansage pocieszał Panseara po tym jak on i Chili przegrali, a także pomógł mu trenować i nauczył go Słonecznego Promienia.

Ruchy

Ruch Typ Pierwsze użycie Obraz
Nasienny Pocisk Trawa Trzech liderów, potrójne problemy! Jest
Cilan Pansage Bullet Seed.png

Gryzienie Mrok Trzech liderów, potrójne problemy! Jest
Cilan Pansage Bite.png

Słoneczny Promień Trawa Trzech liderów, potrójne problemy! Jest
Cilan Pansage SolarBeam.png

Tunel Ziemia Domek dla Dwebble'a! Jest
Cilan Pansage Dig.png

Kamienny Grób Kamień W imię braterskiej miłości! Jest
Cilan Pansage Rock Tomb.png

Gwizd Trawy Trawa EE13 Jest
Cilan Pansage Grass Whistle.png

Dubbing

Japonia: 藤村知可 Chika Fujimura
Stany Zjednoczone: Eli James
Polska: Eli James

Ciekawostki

  • Pansage używa Gwizdu Trawy - ataku, który może poznać tylko poprzez hodowlę.
  • Niektóre dźwięki zagrane przez Pansage'a podczas korzystania z Gwizdu Trawy przypominają piosenkę z dziesiątego filmu.

Zobacz też

  • Szukając więcej informacji na temat tego gatunku, zobacz Pansage.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki