FANDOM

Panpour Cressa to jedyny znany Pokémon należący do jednego z trzech liderów sali w Striatonie, Cressa.

Historia

Unova

Cress otrzymał swojego Panpoura jako dziecko, w tym samym czasie, kiedy jego bracia otrzymali również swoje pierwsze Pokémony. Po raz pierwszy pojawił się w odcinku Trzech liderów, potrójne problemy!, gdy Cress pokazał go Ashowi, a ten zeskanował go w Pokédexie przed bitwą.

Panpour był drugim Pokémonem użytym w walce z Ashem w sali Striatonu, gdzie mierzył się z Pikachu. Jego Podwójny Zespół zmylił przeciwnika, po czym zaatakował go potężną Rysą. Pikachu próbował użyć Pioruna, ale Panpour uderzył go Armatką Wodną, zanim ten zdążył wykonać swój ruch. Gdy Pokémon Asha zamierzał zaatakować Elektroakcją, Błotniste Ostrze Panpoura zatrzymało go, a kolejna Armatka Wodna znokautowała Pikachu.

Pojawił się również w retrospekcjach w odcinkach W imię braterskiej miłości! i Kurtyna w górę, liga Unovy!.

Wyspy Decolore

Przed wydarzeniami z odcinka Obrona sali Striatonu! Panpour został użyty do walki z Moraną i jej Glaliem. Pokémon Cressa rozpoczął bitwę Rysą, jednak jego przeciwnik uniknął ataku i uderzył go Taranem. W trakcie walki jego Armatka Wodna została powstrzymana przez Wodny Puls, a następnie sam Panpour został znokautowany przez potężny Polarny Chłód Glalie'ego. Później, w tym samym odcinku, Panpour oraz Pansear Chiliego spotkali się z Pansage'em Cilana, a następnie dopingowali go podczas jego bitwy z Abomasnowem Morany.

Osobowość i cechy charakteru

EP665 Cress and Panpour.png

Panpour ze swoim trenerem.

Panpour jest generalnie przyjaznym i kochającym walczyć Pokémonem. Jest bardzo zdeterminowany i zawsze stara się robić wszystko jak najlepiej. W bitwie okazał się niezwykle silnym wojownikiem - był w stanie pokonać Pikachu Asha mimo niekorzystnej sytuacji typu, nie będąc trafionym żadnym z jego ruchów. Panpour jest również mocno związany z Pansage'em Cilana i Pansearem Chiliego, co można dostrzec w odcinku Obrona sali Striatonu!, kiedy wszystkie trzy Pokémony szczęśliwie przywitały się ze sobą podczas ponownego spotkania.

Znane ruchy

Galeria zdjęć Ruch Pierwsze użycie
Podwójny Zespół Trzech liderów, potrójne problemy!
Rysa Trzech liderów, potrójne problemy!
Armatka Wodna Trzech liderów, potrójne problemy!
Błotniste Ostrze Trzech liderów, potrójne problemy!

Aktorzy głosowi

Japonia: Chinami Nishimura
Stany Zjednoczone: Marc Thompson
Polska: Marc Thompson

Zobacz też

  • Jeżeli szukasz więcej informacji na temat tego gatunku, zobacz Panpour.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki