FANDOM

Plik:Mr Moore.png
Pan Moore to postać, która pojawiła się w odcinkach Zamieszanie z poezją! i Nadchodzi ziewanie. Jest on dziadkiem Flannery.
Plik:Mr Moore disguise.png

Pan Moore jest byłym Liderem Sali w Lavaridge. Opuścił miasto, ponieważ chciał zostać poetą. Jednakże chciał wrócić obawiając się, że jego wnuczka miałaby ciężko, biorąc na siebie obowiązki lidera. Wrócił przebrany trzy razy na salę. Pierwszy raz był ubrany w fioletowy strój z brązowym garniturem oraz z wąsami i włosami. Miał lornetkę do szpiegowania sali z daleka. Jego drugi strój składał się z szortów i niebieskiej koszuli w kwiaty z blond peruką. Trzeci raz przebrał się za sędziego wysyłanego z Komitetu Popularyzacji Sędziów Sali Pokémon.

Pan Moore również był sędzią w czasie bitwy w sali między jego wnuczką a Ashem. Wcześniej pomógł pokonać Zespół R, gdy próbowali ukraść Torkoala Flannery.

Pokémony

Typhlosion
200pxDebiut: Zamieszanie z poezją! Typhlosion Pana Moore'a najpierw pojawił się w scenie z przeszłości, kiedy Flannery mówi o tym, jak silny jest i jak był on absolutnie niesamowitym członkiem zespołu pana Moore'a aż do czasu, gdy ten postanowił zaangażować się w poezję Pokémon. Został użyty do walki z Zespołem R, który próbował uciec z Torkoalem Flannery.
Ataki
Akcja*, Krąg Ognia i Miotacz Płomieni
Wingull
200pxDebiut: Zamieszanie z poezją! Pan Moore użył Wingulla, by ten przedziurawił balon Zespołu R.
Ataki
Brak