Fandom

Pokémon Wiki

Pan Ciacho

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Pan Ciacho

ハンサムHandsome

File-AnimeLooker.png
Pan Ciacho
Płeć Męska
Kolor oczu Brązowy
Kolor włosów Czarny
Miasto Nieznane
Region Nieznany
Debiut Zaskakująca kolej wydarzeń

"Pan Ciacho" (ang. "Looker") to pseudonim. Jest on Międzynarodowym Policjantem na zleceniu śledzenia Zespołu G i jego planów.

Historia

Pan Ciacho debiutuje w odcinku Zaskakująca kolej wydarzeń. Ash i jego przyjaciele spotkali go w kolei prowadzącej do Jeziora Ostrości i postanowili mu pomóc rozpowszechniać pudełka na kanapki, których kupił za dużo. Postanowił zbadać przyczynę sygnału, który spowodował zatrzymanie pociągu i odkrył, że robi to Zespół G.

Pojawił się ponownie w odcinku Brama do Ruin, gdzie badał Zespół G, który działał na Górze Coronet, a także przebrał się za ich członka.

Pan Ciacho kolejny raz pojawia się w odcinku Czerwony Łańcuch Wydarzeń!, gdzie został pojmany przez Zespół G i uwięziony w Hucie Fuego. W odcinku Legenda - ostateczna rozgrywka! członkowie Zespołu G zostali przez niego aresztowani. Pan Ciacho zbudował sojusz z Zespołem R, próbując pokonać Zespół G. Jessie, James i Meowth nazywają go Królem Dań Na Wynos, bo dał im pudełko z lunchem w pociągu. Ta prosta czynność sprawiła, że są oni niezwykle lojalni wobec niego.

Pan Ciacho pojawia się w serii Najlepsze Życzenia, w dwóch niewyemitowanych odcinkach, w których odbywał się walka między Zespołem R a Zespołem Plazma.

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki