Fandom

Pokémon Wiki

Palmer

3052strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Palmer

クロツグKurotsugu

File-Palmeranime.pngPalmer
Płeć Męska
Miasto Twinleaf
Region Sinnoh
Stanowisko Potentat Wieży

(Mózg Frontiera)

Debiut Tajemnicza podróż

Potentat Wieży Palmer (ang. Tower Tycoon Palmer) jest jednym z Mózgów Frontiera.

Historia

Palmer pojawił się na początku filmu Arceus i Klejnot Życia, w walce z Cynthią. Zadebiutował w odcinku Tajemnicza podróż, gdzie spotkał się z synem, Barrym.

W odcinku Pokonać mistrza walk odbył się turniej w celu sprawdzenia, który Trener był wystarczająco silny, by walczyć z nim. Ash wygrał turniej i walczył z Palmerem. Nawet kiedy Ash przegrał, Palmer dał mu trofeum jako uznanie dla wygranej w turnieju.

Później Palmer powiedział Ashowi o kolejnej Sali mieszczącej się w Sunyshore i zasugerował, by walczył z Liderem tej Sali, Volknerem.

Palmer pojawił się na końcu filmu Zoroark: Mistrz Iluzji.

Pokémony

Palmer's Rhyperior.png Rhyperior

Rhyperior jest głównym Pokémonem Palmera. W odcinku Pokonać mistrza walk walczył z Ashem, który wygrał turniej. Do walki wystawił Grotle'a. Rhyperior okazał się bardzo trudnym przeciwnikiem. Dzięki swojej zdolności potrafił zatrzymać ataki Grotle'a. Zmusił go do połknięcia Kuli Energii i przez to Grotle dostał wiele mocy, a Rhyperior otrzymał wielkie obrażenia. Mimo to Grotle nie mógł stawić czoła potężnym atakom Rhyperiora i Rhyperior wygrał.

Rhyperior zna takie ruchy jak: Skalne Tarcie, Burza Piaskowa, Mega Róg i Kamieniołamacz.

Debiut Pokonać mistrza walk
Palmer's Dragonite.png Dragonite

Dragonite Palmera wygłosił krótkie pojawienie. W swojej scenie ogłosił tylko przyjazd Palmera do Twinleaf, gdy przyjechał na festiwal.

Ruchy Dragonite'a nie są znane.

Debiut Pokonać mistrza walk
Palmer's Milotic.png Milotic

Milotic Palmera pojawił się u boku swojego Trenera podczas otwarcia filmu Arceus i Klejnot Życia, gdzie walczył z Garchompem Cynthii.

Milotic zna takie ruchy jak: Pierścień Wodny, Ochrona i Lodowy Promień.

Debiut Arceus i Klejnot Życia

JohtoSinnoh BF.pngMózgi Frontiera z Sinnoh i JohtoJohtoSinnoh BF.png
?

Członek
nieznany

?

Członek
nieznany

Tower Tycoon Palmer.pngPotentat Wieży
Palmer

?

Członek
nieznany

?

Członek
nieznany

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki