Fandom

Pokémon Wiki

Palkia (anime)

2977stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Palkia

パルキアPalkia

250pxDebiut Palkii w filmie The Rise of Darkrai
Debiut w The Rise of Darkrai
Płeć Nieznana
Aktualna lokalizacja Wymiar Palkii
32px
Ten Pokémon nie ewoluował.

Palkia jest główną postacią z filmu The Rise of Darkrai. Palkia pojawił się wraz z Dialgą i Giratiną w filmie Arceus i Klejnot Życia.

Historia

W filmie The Rise of Darkrai, Palkia angażuje się w wielkiej bitwie ze swoim wrogiem, Dialgą, w innym wymiarze. Palkia kończy się pokrzywdzonym przez Ryk Czasu Dialgi i ucieka do normalnego wymiaru, do Miasta Alamos. W związku z tym, wszystkie Pokémony zaczynają miewać koszmary. Jednocześnie obecność Palkii powoduje, że wymiar Dialgi i Palkii rozpadnie się.

Plik:File-Palkia anime movie 12.png

Później przybywa Dialga, wściekły, że Palkia był tchórzem i uciekł. Toczy się walka, która powoduje ogromne szkody w Alamos. Ash i Dawn udali się powiększyć objętość tekstu piosenki "Oración", kojącego Dialgę i Palkię w połowie walki. Po tym, Ash i Dawn nalegali, by Palkia naprawił miasto i wrócił do właściwego wymiaru. Następnie Palkia odleciał.

W filmie Giratina i Strażnik Nieba, Palkia nie pojawia się, ale występuje w retrospekcji walki w Alamos. Jednak jego odpowiednik Dialga odgrywa większą rolę w filmie.

Plik:File-Palkia bending space.png

W filmie Arceus i Klejnot Życia okazało się, że powodem bitwy Dialgi i Palkii w Alamos było to, że ich wymiary, które nigdy nie powinny się spotkać, spotkali się, co oznaczało, że Arceus wkrótce się zbudzi. W rezultacie, Palkia wierzył, że Dialga najechał na jego terytorium, w to samo wierzył Dialga. Później Sheena użyła swych mocy, by zakończyć bitwę Palkii i Dialgi raz na zawsze. Później, gdy Arceus przybył i przygotował się do zwalczenia ludzkości za swoją wcześniejszą zdradę, Palkia chronił Asha i przyjaciół przed atakami Arceusa, ale został ciężko ranny przez Alpha Pokémona z Palkią i Giratiną. W końcu, kiedy Ashowi i innym udało się zmienić przeszłość, Arceus uzdrowił Palkię i innych i Palkia powrócił do własnego wymiaru, by żyć spokojnie.

Ruchy

Palkia używa Hiper Promienia Ruch Pierwsze pojawienie
Plik:Palkia Hyper Beam.png
Przestrzenna Dziura The Rise of Darkrai
Kula Aury The Rise of Darkrai
Hiper Promień The Rise of Darkrai
Ochrona The Rise of Darkrai

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki