Fandom

Pokémon Wiki

Pachirisu Dawn

2977stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Share

Pachirisu Dawn
ヒカリのパチリス Hikari's Pachirisu
Dawn Pachirisu.png
Informacje
Płeć Nieznana
Zdolność Nieznana
Trenerzy Dawn
Miejsce złapania Trasa 203
Obecna lokalizacja Z Dawn
Historia
Debiut Dwa ciosy za jeden uśmiech
Złapany w Dwa ciosy za jeden uśmiech (złapała go dwa razy)
Wypuszczony w Dwa ciosy za jeden uśmiech
417MS.png
Nigdy nie ewoluował.

Pachirisu Dawn był drugim Pokémonem złapanym przez Dawn, a ogólnie trzecim.

Historia

Dawn and Pachirisu.png

Dawn i Pachirisu

Dawn złapała Pachirisu w odcinku Dwa ciosy za jeden uśmiech, gdzie okazał się bardzo nadpobudliwy i złośliwy. Ze względu na swoje zachowanie i niezdolność do kontrolowania go, Dawn czuła, że nie uda jej się opanować Pachirisu i wypuściła go. Jednak zdała sobie sprawę, że zrobiła błąd i wróciła po niego, ale okazało się, że Jessie również chciała go. Udało się pokonać Zespół R i Dawn odzyskała Pachirisu.

Plik:Pachirisu fly.png

Na początku Pachirisu miał trudności w kontrolowaniu elektrycznym ruchów i często atakowała Wyładowaniem Dawn. Jednak po pewnym treningu Dawn, jest w stanie skutecznie wykorzystywać ataki i przestała rujnować włosy Dawn. Kontrolę odnotowano w pierwszym pokazie we Floaroma, w którym został wykorzystany w rundzie apelowej. Był również używany w Pokazach Hearthome z Piplupem.

Pachirisu zachorował w odcinku Doktor Brock! z przechowywania zbyt wielkiej energii elektrycznej, podobnie jak Pikachu Asha w odcinku Długa droga przed nami!, ale szybko odzyskał zdrowie z pomocą Asha, Dawn, Brocka i reszty zespołu Pokémonów.

Podobnie jak Munchlax May, który ma obsesję na Pokéblockach, Pachirisu ma obsesję na Pofinkach i raz rozpoczął rywalizację z Gabite Ursuli, ponieważ Smoczy Pokémon ustał na jedną z Pofinek. Pomścił pamięć Pofinki pokonując Gabite w finale Pokazów Miasta Chocovine z nowo nauczonym Super Kłem. Dzięki niemu Dawn zyskała czwartą wstążkę.

W odcinku Domowa strategia walczył u boku Piplupa przeciwko Glameowowi i Umbreonowi Johanny. Jednak został pokonany przez potężną strategię matki Dawn.

Plik:Pachirisu angry.png
Wydaje się, że Pachirisu ma strach przed lodem, jak widać w odcinku Podwójny trening, gdzie został tymczasowo połączony z Odłamkami Lodu Mamoswine'a, ale strategia nie wyszła z powodu jego strachu.

W odcinku W domu najlepiej!, Dawn używała Pachirisu do prowadzenia Metagrossa i Magnezone'a.

W odcinku Nauka od podstaw!, Dawn doskonali nowy ruch z pomocą Buneary i Pachirisu. Buneary używa Lodowego Promienia na Pachrisu i Pachirisu używa Wyładowania do stworzenia pięknego nowego połączenia na Wielki Festiwal Sinnoh.

W odcinku Godna Rywalka!, wraz z Mamoswine'em, po raz kolejny walczył przeciwko Gabite Ursuli i jej nowemu Flareonowi. Chociaż Mamoswine i Pachirisu prawie zostali pokonani, wygrali przy użyciu Lodowego Żyrandolu.

W SS024, był używany, aby pomóc zwalczyć Ariadosy, które atakowali Dawn. Został uziemiony przez Pajęczą Nić, ale został uratowany, gdy Cyndaquil przekształcił się w Quilavę.

W odcinku Piplup, Pansage, and a Meeting of the Times!, Pachirisu spotkał Pokémony Asha, Cilana i Iris. Podekscytowany zbliżył się do grupy i kopnął muszlę Oshawotta.

Ruchy

Dawn Pachirisu Discharge.png

Wyładowanie

Iskra

Pocałunek

Wyładowanie

Super Kieł

Dawn Pachirisu Spark.png

Iskra

Nie mylić tego z grami!

Ruchy improwizowane

  • Rozładowany Wir Wodny ma dwie odmiany. Pierwsza polega na tym, że Piplup używa Wiru Wodnego, a powyżej Pachirisu Wyładowania. Druga, gdy Piplup używa Wiru Wodnego i Pachirisu wskakuje na niego i używa Wyładowania.
  • Pocałunek-Bąbelkowy Promień to ruch, który był używany w odcinku Nie mów hop, Dawn. Pachirisu wykorzystuje Pocałunek, a następnie Piplup wykorzystuje Bąbelkowy Promień i dwa ruchy łączą się tworząc serca są wewnątrz baniek.
  • Wir zastosowany został w odcinku Niestraszny nam żaden Gabite. Pachirisu wiruje wokół przeciwnika.
  • Plan A wykorzystywany był w odcinku Domowa strategia. Piplup używa Bąbelkowego Promienia ku ziemi tworząc pęcherzyki, a Pachirisu skacze do góry i używa Super Kła.
  • Naelektryzowane Usunięcie było stosowane w odcinku Godna Rywalka!. Pachirisu używa Wyładowania, które trafia Mamoswine'a. Mamoswine następnie używa Usunięcia.
  • Lodowy Żyrandol jest połączeniem, które zostało stworzone przez Buneary i Pachirisu w odcinku Nauka od podstaw!. Polega na tym, że Buneary używa Lodowego Promienia (lub Mamoswine Odłamków Lodu) do otoczenia Pachirisu, zatrzymując go w kuli lodu. Pachirisu potem biega w kuli podczas korzystania z Wyładowania. Efektem końcowym jest żyrandol z lodu, który świeci w pięknym odcieniu niebieskiego. Ten ruch z Mamoswine'em debiutuje w odcinku Godna Rywalka!.

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki