Fandom

Pokémon Wiki

Pachirisu

3194strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Pachirisu

パチリス Pachirisu

Vespiquen Buizel
Pachirisu.png
Numer narodowy 417
Typy Elektryczność
Gatunek Pokémon Elektryczna Wiewiórka
Waga 3.9kg
Wzrost 0.4m
Płeć ♂50%♀50%

Pachirisu  (jap-パチリス) - pokemon elektryczna wiewiórka. Ma żółte policzki, w których przechowuje energię (jak Pikachu). Ma niebieskie uszy, czoło i biało - niebieski ogon. To bardzo szybki i silny elektryczny pokemon. Jego elektryczne ataki są koloru niebieskiego.

Biologia

Fizjologia

Pachirisu ma białą, okrągłą głowę. Posiada parę błękitnych uszu osadzonych po bokach głowy. Między nimi ma również błękitny paseczek. Posiada także żółte policzki, z których często wydostają się iskry. Jego oczy są całkiem czarne. Posiada uzębienie gryzonia. Jego tułów nie odznacza się szczególnym wyglądem. Jest cały biały i mniejszy od głowy. Pomimo tego, że ma krótkie łapki to bardzo szybko biega. Ma także nieproporcjonalny do ciała biały ogon, który jest zawsze zwinięty na końcu. Znajduje się tam (tak samo jak na głowie) niebieski pasek. Dodatkowo są na jego ogonie umieszczone trzy wyrostki przypominające kolce.

Samice mają krótszy niebieski pasek na głowie.

Zachowanie

Pomimo małych łapek, Pachirisu jest w stanie zadziwiająco szybko biegać. W jego ciele płynie energia elektryczna. Jeśli jest wystarczająco naładowany, może szokować przeciwników. Podczas snu, zwija się w wielki, puszysty kłębek, a ogon służy jako poduszka. Pokemon zrzuca futro formując z niego kulki, które mają taki sam ładunek jak sam Pachirisu. Ukrywa w futrze pożywienie, które najczęściej stanowią różne owoce. Zazwyczaj spotkać go można w lasach i w pobliżu elektrowni.

Inne

Jego zdolnością może być Run Away, natomiast ukrytą zdolnością jest Volt Absorb.

Statystyki

0

HP

0

Atk

0

Def

0

Sp.Atk

0

Sp.Def

1

Speed

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki