FANDOM

Pałac Zwycięstwa to budynek honorujący wszystkich trenerów Pokémon, którzy zdobyli Puchar Zwycięstwa. Znajduje się na wyspie Pummelo, obok stadionu Pummelo. Jego mniej formalna nazwa to Pałac Sławy Pomarańczowej Ligi.

Opis

Pałac Zwycięstwa jest zielonym budynkiem z dachem w kształcie kopuły, znajdującym się obok stadionu Pummelo. Przed wejściem do środka stoją dwa posągi przedstawiające Dragonite'a, strażnika wyspy.

Tutaj trenerzy, którzy otrzymali trofeum Ligi Pomarańczowej, zostają uhonorowani zdjęciami siebie i swoich Pokémonów, a także odciskami dłoni, także swoich i swoich Pokémonów. W Pałacu Zwycięstwa uhonorowani zostali wszyscy zdobywcy pucharu i znajdują się tu tablice z odciskami dłoni i zdjęcia wszystkich zwycięzców, które można podziwiać.

Historia

Pałac Zwycięstwa pojawia się w odcinkach Witaj, Pummelo i Wejście Dragonite'a. Po zdobyciu wszystkich czterech odznak Pomarańczowego Archipelagu i przybyciu na wyspę Pummelo, Ash i jego przyjaciele odwiedzili dom weryfikacyjny, którego pracownik sprawdził oryginalność odznaczeń, a następnie zabrał ich do Pałacu Zwycięstwa. Tam mężczyzna opowiedział im o tym miejscu.

Po długiej i wyczerpującej walce z Drakiem, Najwyższym Liderem Sali Drużyny Pomarańczowej, Ash wygrał z nim w pełnej bitwie na stadionie Pummelo. Chłopiec zdobył Puchar Zwycięstwa oraz został uhonorowany w Pałacu Zwycięstwa razem ze swoimi Pokémonami: Pikachu, Bulbasaurem, Squirtle'em, Charizardem, Laprasem i Taurosem.

Zobacz też