FANDOM

Północna Wyspa Mandarynek to jedna z wysp należących do Pomarańczowego Archipelagu, zlokalizowana w jego zachodniej części.

Opis

Północna Wyspa Mandarynek to ogromne pływające miasto z wysokimi wieżowcami i budynkami. Nad bezpieczeństwem w mieście czuwa tutejsza sierżant Jenny.

Podczas pobytu na Północnej Wyspie Mandarynek Butch i Cassidy wprowadzili w życie jeden ze swoich planów. Używając Drowzee'ego, zahipnotyzowali wszystkie Pokémony na wyspie, zwracając je przeciwko swoim trenerom. Ich działanie objęło również Pikachu Asha i Togepi Misty.

Północna Wyspa Mandarynek pojawia się w odcinku Zbuntowany Pikachu.

Miejsca na wyspie

Komisariat
Komisariat znajduje się w mieście i jest miejscem pracy tutejszej sierżant Jenny, która patroluje ulice wyspy. Jest to duży budynek z wieżą i dwoma pomieszczeniami po jej obu stronach. Nad wejściem do środka wisi duża gwiazda. Wewnątrz znajduje się spora przestrzeń do siedzenia, z biurkiem, komputerem, telefonem i kilkoma plakatami osób poszukiwanych.
Kryjówka Zespołu R
W mieście znajduje się duża, opuszczona elektrownia, która była używana jako kryjówka Butcha i Cassidy, gdy używali Drowzee'ego do zahipnotyzowania wszystkich Pokémonów na wyspie. Zahipnotyzowane Pokémony dostawały się do elektrowni przez kanał powietrzny z boku bramy wejściowej. Budynek został zniszczony przez Metronom Togepi Misty.

Pokémony widziane na wyspie

Poniżej znajduje się lista Pokémonów widzianych na Północnej Wyspie Mandarynek:

Ciekawostki

  • Północna Wyspa Mandarynek nie wydaje się mieć wiele wspólnego z Południową Wyspą Mandarynek. Prawdopodobnie nadanie obu tym wyspom tej samej nazwy było błędem w tłumaczeniu, ponieważ ich japońskie nazwy są różne.

Zobacz też