Fandom

Pokémon Wiki

Ostra Muszla

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Share

Ostra Muszla
Dewott Razor Shell.png
Informacje
Typ Typ Wodny
Kategoria Fizyczny
Japońska nazwa

シェルブレード
Shell Blade

Angielska nazwa Razor Shell

Ostra Muszla to atak typu Wodnego.

Muszla użytkownika świeci na żółto i niebieski szlak opuszcza sie za nią, uderzając przeciwnika z wielką siłą.

Metody używania ataku

Oshawott

Oshawott chwyta muszlę na brzuchu, która zaczyna jasno świecić. Jasnoniebieska aura pojawia się również wokół muszli i Oshawott zaczyna nią ruszać. Kiedy to następuje, aura wokół muszli rozciąga się i twardnieje za ną, tworząc ostrze energii. Oshawott następnie tnie nią przeciwnika.

Dewott

Dewott przecina ramiona przed klatką piersiową chwytając dwie muszle na nogach za pomocą łap ze strony przeciwnej jego ciała. Kiedy dotyka muszle, zaczynają one świecić na żółto. Dewott następnie tnie przeciwnika nimi w kształcie litery X. Kiedy to następuje, muszle zostawiają szlak światła niebieskij energii. Możliwe jest także wykonanie, że Dewott przecina ramiona przed klatką piersiową i łapie dwie muszle na nogach za pomocą łap ze strony przeciwnej jego ciała. Gdy chwyta muszle, zaczynają świecić na żółto i światło niebieskiej aury pojawia się wokół nich. Aura następnie rozciąga się i twardnieje, tworząc dwa zakrzywione ostrza energii. Dewott następnie tnie przeciwnika.

Samurott

Samurott wyciąga miecz z nogi, który świeci na niebiesko. Samurott następnie tnie nim przeciwnika.

Galeria

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki