Wikia

Pokepédia

Oshawott

Dyskusja0
2518stron na
tej wiki

Szablon:Pokemon Oshawott to Pokémon typu wodnego.

Ewoluuje w Dewotta, który ewoluuje w Samurotta.

Wraz z Tepigiem i Snivy, Oshawott jest jednym z trzech starterów Pokémon dostępnych w regionie Unova.

Biologia

Fizjologia

Oshawott jest dwunożnym wydropodobnym Pokémonem, przede wszystkim jest jasny niebieski, ciemny niebieski i biały w ubarwieniu. Oshawott ma zaokrągloną, kulistą białą głowę z małymi, trójkątnymi ciemno-niebieskimi uszami na bokach. Oczy Oshawotta są duże, ciemne i owalne w kształcie, a jego ciemno-pomarańczowy nos też ma kształt owalny. Oshawott posiada również cętki na bokach twarzy i "kołnierz" wokół szyi. Tułów Oshawotta jest błękitny i ozdobiony bladą żółtą muszlą w centrum. Wykonana z keratyny, muszelka może być usunięta z ciała i wykorzystywana na różne sposoby, przede wszystkim jako broń. Jego małe i nieco zaokrąglone ramiona są białe, a stopy w kolorze granatowym. Oshawott posiada również ciemny niebieski ogon i dwa niewidoczne kły, dopóki nie otworzy ust.

Różnice płci

Samce mają większą muszlę.

Zdolności specjalne

Oshawott może walczyć umiejętnie przez odłączenie muszelki od brzucha. Muszla może być wykorzystywana do różnych rzeczy, np. działa jak miecz, tarcza i bumerang.

Zachowanie

Jeśli Oshawott jest atakowany, walczy bez wahania za pomocą swojej muszelki. Podczas jedzenia, Oshawott używa przednich łap do przenoszenia żywności do ust.

Siedlisko

Oshawotty głównie żyją w wodzie, ale mogą przebywać na lądzie.

Dieta

W anime

Ważniejsze występy

Oshawott Asha

Oshawott Asha pojawia się w odcinku W cieniu Zekroma! w posiadaniu profesor Juniper. Zaczyna podziwiać Asha i postanawia opuścić laboratorium i iść za nam. Następnie ratuje Asha i Iris przed Zespołem R w odcinku Nadchodzą Iris i Axew! i pojawia się ponownie w Sandile w natarciu!, gdzie oficjalnie dołącza do Asha.

Drugoplanowe role

W odcinku Zemsta Znawczyni!, Oshawotty wielu trenerów zostały zaobserwowane w Poké Sklepie.

Później, w retrospekcji Burgundy, jej Dewott został pokazany jako Oshawott po tym, jak został pokonany przez Pansage'a Cilana.

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
BW003 Oshawott, Pokémon Morska Wydra. Oshawott atakuje i broni się przy użyciu muszelki, która znajduje się na jego brzuszku.
Na tym kończą się wpisy z serii Najlepsze życzenia.

Galeria

[[ca:Oshawott|ca:Oshawott
N
Rafi862Dodany przez Rafi862
]]
108 mini
Plik:Neo Dragonoid.jpg

Więcej od Wikii

Losowa wiki