FANDOM

F10 Oracion Space-Time Tower

Świecąca Wieża Czasoprzestrzeni podczas rozbrzmiewania Oraciónu.

Oración (jap. オラシオン Orashion) to melodia pojawiająca się w filmie Wzejście Darkraia, skomponowana przez Shinjiego Miyazaki.

Historia

Alice po raz pierwszy zagrała tę melodię na liściu, aby uspokoić Piplupa, Shinxa, Azumarilla i kilka innych Pokémonów.

W retrospekcji Alicia zagrała Oración Darkraiowi oraz śpiącym Luxrayowi, Roserade i Kirlii. Okazało się, że ta melodia może zniwelować skutki Koszmarów Darkraia, a także uspokajać i koić ból. W innej retrospekcji, toczącej się znacznie później, Alicia nauczyła Alice nucić tę melodię na liściu.

Oración odegrał ważną rolę w filmie. Jego melodia rozbrzmiewająca z Wieży Czasoprzestrzeni uspokoiła gniew Dialgi i Palkii, kończąc ich walkę i ratując Alamos przed całkowitym zniszczeniem.

Muzyka

Oración grany na liściu:
Oracion 1
Oración grany w Wieży Czasoprzestrzeni:
Oracion 2

Ciekawostki

  • "Oración" to hiszpańskie słowo oznaczające "modlitwę".
  • W koreańskiej wersji dziesiątego filmu Oración jest słyszany podczas napisów końcowych, gdzie zastępuje zwykłą tyłówkę.
  • Oración jest melodią często słyszaną jako tło muzyczne w anime.
    • Podobne wersje tej melodii są czasem słyszane, gdy Pokémon używa Gwizdu Trawy. Można to usłyszeć np. w SS027 podczas wykonywania tego ruchu przez Pansage'a Cilana.
  • Wersja Oraciónu ze słowami posłużyła jako tyłówka dwudziestego filmu.
  • Dawniej, kiedy na stronie Pokémon.com/drkgift użytkownik wpisał "orasion" w polu tekstowym, dostępna była specjalna tapeta z filmu Wzejście Darkraia. Ta strona została usunięta z serwisu Pokémon.com podczas remontu witryny.