Fandom

Pokémon Wiki

Opiekun Pałacu Spenser

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Spenser
225px
ウコン Ukon
Informacje
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu Nieznany
Kolor włosów Biały
Miasto Nieznane
Region Kanto
Stanowisko Opiekun Pałacu (Mistrz Strefy)
Mistrz w Pałacu Walk
Symbol Symbol Ducha
Debiut Zrywanie więzów
Postać

Opiekun Pałacu Spenser jest jednym z Mistrzów Strefy Walk.

Historia

Spenser pierwszy raz pojawił się w odcinku Zrywanie więzów. Jest swego rodzaju starym człowiekiem, który specjalizuje się w lekach ziołowych. Uleczył Sceptile'a Asha, gdy najwyraźniej stracił umiejętności walki. Podczas gdy zwykle jeździ na Venusaurze, ma dużo wytrzymałości, która pokazana jest w bitwie. Spenser używa całej wyspy, gdzie mieszka, jako pole bitwy.

W odcinku Miejsce z widokiem na bitwę, Spenser używał Venusaura, Shiftry'ego i Claydola w jego walce z Ashem, który wykorzystał swojego Swellowa, Heracrossa i Sceptile'a. Sceptile nauczył się Słonecznego Promienia w tym procesie. Posiada także Chansey, którą używał do leczenia Sceptile'a Asha.

Pokémony

Venusaur
Spenser Venusaur.png

Osobny artykuł: Venusaur Spensera

Venusaur był drugim wyborem Spensera w walce z Ashem.

Chansey
200px

Chansey Spensera była używana do leczenia ran Sceptile'a Asha za pomocą Dzwonka Łagodności.

Shiftry
200px

Shiftry pierwszy raz pojawił się w odcinku Miejsce z widokiem na bitwę, gdzie był pierwszym Pokémonem użytym w walce z Ashem. Walczył ze Sceptile'em. Przed użyciem jakiegokolwiek ruchu, Shiftry uniknął Nasienny Pocisk i przeszedł do dżungli. Miał ogromną prędkość, ale Sceptile również był szybki i go dogonił. Po tym jak znaleźli się w podliżu małego wodospadu, w dalszym ciągu pojedynek trwał. Shiftry'emu udało się wrzucić Sceptile'a do zbiornika z wodą i przy użyciu Kamiennego Gromu wysłał skały w dół basenu. Sceptile zdążył uciec i zaatakował Shiftry'ego, pokonując go i zdobywając pierwsze zwycięstwo dla Asha.

Claydol
200px

Claydol pojawił się w odcinku Miejsce z widokiem na bitwę, gdzie był trzecim Pokémonem używanym w walce z Ashem. Claydol walczył ze Swellowem i Sceptile'em Asha. Pokonał Swellowa, ale przegrał ze Sceptile'em.

EmeraldBFLogo.png Mistrzowie Strefy Walk z regionu Kanto EmeraldBFLogo.png

Knowledge Symbol.png
Szef Fabryki
Noland

Guts Symbol.png
Liderka Areny
Greta

Tactics Symbol.png
As Gmachu
Tucker

Luck Symbol.png
Królowa Tunelu
Lucy

Spirits Symbol.png
Opiekun Pałacu
Spenser

Ability Symbol.png
Dama Salonu
Anabel

Brave Symbol.png
Król Piramidy
Brandon

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki