FANDOM

Onix Granta to jeden z Pokémonów należących do lidera sali w Cyllage, Granta.

Historia

Onix to pierwszy poznany Pokémon Granta. Zadebiutował w odcinku Zamek pełen tytułów!, gdzie został użyty w walce przeciwko Surskitowi Violi w Zamku Bitew. Pomimo popisowej techniki przeciwnika, dotyczącej tworzenia lodowego pola bitwy w celu zwiększenia swojej szybkości, Onix był w stanie odwrócić przebieg starcia, korzystając z Kamiennego Grobu do uwięzienia Surskita i Skalnego Tarcia do zwiększenia swojej prędkości, zmuszając Pokémona Violi do defensywy. Ostatecznie Onix zwyciężył w bitwie, nokautując przeciwnika potężnym Błyskodziałem.

Onix pojawił się ponownie w retrospekcjach w odcinkach Pokéwizja przyszłości! i Lodowata przygoda!.

W odcinku Wspinaczka na ściany! Onix był pierwszym Pokémonem Granta użytym w bitwie w sali przeciwko Ashowi, gdzie walczył z Froakiem. Próbował nadążyć za przeciwnikiem, lecz prędkość Froakie'ego w połączeniu z Podwójnym Zespołem znacznie go zmyliły. Przez to stał się podatny na wszelkie ataki, dzięki czemu został ostatecznie pokonany przez uderzenie Pulsem Wodnym.

Znane ruchy

Galeria zdjęć Ruch Pierwsze użycie
Kamienny Grób Zamek pełen tytułów!
Błyskodziało Zamek pełen tytułów!
Skalne Tarcie Zamek pełen tytułów!
Stalowy Ogon Wspinaczka na ściany!

Aktorzy głosowi

Japonia: Unshō Ishizuka
Stany Zjednoczone: Unshō Ishizuka
Polska: Unshō Ishizuka

Zobacz też

  • Jeżeli szukasz więcej informacji na temat tego gatunku, zobacz Onix.