Fandom

Pokémon Wiki

Ojciec Bianci

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Ojciec Bianci
Bianca father.png
ベルパパ Bel's papa
Informacje
Płeć Męska
Miasto Nuvema
Region Unova
Debiut Nadchodzi Elesa, elektryzująca Liderka Sali!
Postać

Ojciec Bianci to tata Bianci.

Historia

Bianca father battle anime.png

Ojciec Bianci jest gotowy do walki

Bianca wspominała ojca w odcinku Minccino-czyścioszek! twierdząc, że nie pozwolił jej rozpocząć podróży w wieku dziesięciu lat i dlatego właśnie była dopiero początkującym Trenerem w późniejszym wieku.

Osobiście pojawił się w odcinku Nadchodzi Elesa, elektryzująca Liderka Sali!, gdzie czekał na Biancę wewnątrz Sali Nimbasa. Podobnie jak w grach, chciał, by Bianca wróciła do domu z nim. Ale jako kompromis, jego córka walczyła z Elesą. Gdyby przegrała, będzie musiała wrócić do domu. Bitwa zakończyła się przegraną Bianci. Później walczył z Ashem, gdzie zawarł z nim obietnicę, że jeśli Ash przegra, to on też będzie musiał wrócić do swego rodzinnego miasta Alabastii. Ojciec Bianci był w stanie pokonać go w walce, ale miał przemianę serca. Postanowił pozwolić podróżować Biancę i powiedział Ashowi, że nie będzie musiał wrócić do Alabastii. Potem musiał ścigać jego córkę, gdy ta zostawiła torbę w Klubie Walk.

Pokémony

Darmanitan
Bianca father Darmanitan.pngBianca Father Darmanitan Zen Mode.pngDebiut: Nadchodzi Elesa, elektryzująca Liderka Sali! Darmanitan jest jedynym znanym Pokémonem ojca Bianci. Był używany do walki z Oshawottem Asha i mimo złego typu, był w stanie go pokonać. Jego zdolność to Tryb Zen.
Ataki
Miotacz Płomieni, Ognisty Cios, Nitro Ładunek i Atak Rac

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki