Fandom

Pokémon Wiki

Ogura

3049stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Ogura.png

Ogura

Ogura (jap. オグラ Ogura) pojawił się w odcinku Przybywa brygada Trubbisha!.

Ogura jest jednym z przedszkolaków Danieli. Wraz z kolegami, Ogura zaprzyjaźnił się z Trubbishem i przyniósł go do klasy. Daniela powiedziała klasie, że nie mogą go zatrzymać i oddała go na złomowisko mimo głębokiego uczucia Ogury do niego.

Ash zaprzyjaźnił się z Ogurą nawet po tym, gdy rzucił w niego kulami błota, kiedy po raz pierwszy spotkał go na drodze. Ash pomógł rozwikłać rozbieżność dotyczącą Trubbisha i klasa była w stanie go zatrzymać.

Później pojawił się w retrospekcji w odcinku Explorers of the Hero's Ruin!.

Pokémony

Przyjęte

Trubbish
Daniela Trubbish.png

Ogura po raz pierwszy zetknął się z Trubbishem, gdy on i jego przyjaciele znaleźli go na wysypisku śmieci. Nauczycielka nie pozwoliła im zatrzymać go ze względu na reputację i jedzenie zabawek. W efekcie jej studenci zbuntowali się przeciwko niej i przechowywali Trubbisha w tajemnicy, nie pozwalając jej podejść. Nawet kiedy Trubbish uratował dzieci przed Sandilem, który zaatakował ich, wciąż chciała się go pozbyć z tajnej bazy, lecz gdy ten uratował Avery'ego, stosunek między nimi się zmienił. Daniela pozwoliła mu zostać. Zdolnością Trubbisha jest Smród.

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki