Fandom

Pokémon Wiki

O

3105stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Plik:O.png

O jest jednorazowym bohaterem, który pojawił się w odcinku Najtrudniejsza decyzja.

Jest on mistrzem Turnieju Pokémon Ping Ponga, a także ma Centrum Treningowe Ping Pong w Oranii. Jest znany jako ekspert gracza Ping Ponga.

Po obejrzeniu talentu Ambipom Dawn do Ping Ponga, zaprosił ją do treningu w jego centrum. Po turnieju, Dawn dała Ambipom wybór: udział w Pokazach lub Ping Pong. Po krótkiej debacie, Ambipom postanawia zostać z O.

Pokémony

Plik:O's Shiftry.png Shiftry
Shiftry, jak O, to bardzo doświadczony zawodnik Pokémon Ping Ponga i wraz z O wygrał Turniej Pokémon Ping Ponga dwa lata z rzędu. Było on w stanie pokonać Dawn i Barry'ego i pomógł O wygrać drugi tytuł mistrza z rzędu.
Debiut Najtrudniejsza decyzja

Trenuje

Dawn's Ambipom O.png Ambipom ♀
Główny artykuł: Ambipom Dawn

Ambipom miała naturalny talent do Pokémon Ping Ponga i została zauważona przez O w Turnieju Pokémon Ping Ponga. Założył, że jest stałym graczem, lecz później nie mógł uwierzyć, że jest początkująca i podczas turnieju obserwował Ambipom uważnie. Dawn również była przeciętnym graczem, lecz Ambipom pomogła jej dojść aż do półfinału, gdzie zostały wyeliminowane przez O i Shiftry'ego. Następnie O zaoferował Ambipom miejsce w jego Centrum Treningowym Ping Ponga w Oranii i została z nim.

Debiut Slaking Kong!

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki