Fandom

Pokémon Wiki

Nuzleaf

3105stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Pokémon Nuzleaf to Pokémon typu trawiastego i mrocznego. Ewoluuje z Seedota, a przekształca sięw Shiftry, gdy dotknie Kamień Liścia.

Biologia

Fizjologia

Nuzleaf jest bardziej humanoidalny niż Seedot. Jego jasnobrązowe uda są duże i wzorzyste w cienkie linie. Ma dwa małe czarne kropki na klatce piersiowej. Jego nos jest wydłużony. Ma jasno-brązową "maskę". Jego głowa jest okrągła, a na jej czubku jest liść.

Różnice płci

Samice mają krótszy liść mna czubku głowy.

Specjalne umiejętności

Nuzleaf ma możliwość korzystania z liści jako formy dźwięku, która może zmylić ludzi i Pokémony. Dźwięk ten może również sprawić, że ludzie lub Pokémony czują się nieswojo lub się pocieszają. Chociaż Nuzleaf nie jest w pełni rozwinięty (nie jest ostatnim ogniwem swego ewolucyjnego łańcucha), jest w stanie nauczyć się ataku Hiper Promień, ale nie Giga Wstrząsu.

Zachowanie

W dziczy, Nuzleafy wydają się być żartownisiami - straszą ludzi i Pokémony przechodzące przez ich teren. Nuzleaf, mieszkając w lasach, potrafi wspinać się po drzewach.

Środowisko naturalne

Nuzleafy żyją w miejscach głęboko porośniętych gęstymi lasami, w dziuplach wywierconych w dużych drzewach. Śpią też na czubkach drzew.

Dieta

Tak jak każdy Pokémon, Nuzleaf nie pogardzi karmą ani jagodami.

W anime

Ważniejsze występy

Nuzleaf pierwszy raz pojawił się w odcinku Witajcie Nuzleafy!.

Więcej Nuzleafów pojawiło się w odcinku Idziemy do Ciebie, Joy!.

Kolonia Seedotów i Nuzleafów pojawiła się w odcinku Zadanie dla Brocka.

Drugoplanowe role

Nuzleafy pojawiły się w wielu epizodycznych rolach.

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
AG026 Nuzleafy, podstępne i wojownicze Pokémony. Żyją w lasach. Słodkimi melodiami, jakie wygrywają na piszczałkach, zwabiają ludzi.
Na tym kończą się wpisy z serii Advanced Generation.
Odcinek Wpis
DP014 Nuzleaf, Pokémon Chytrus. Nuzleafy żyją w gęstych, zarośniętych lasach i czasami wychodzą straszyć ludzi.
Na tym kończą się wpisy z serii Diament i Perła.

Galeria

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki